וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: חולון מחפשת נס בגלבוע

אחרי 5 הפסדים, תחפש חולון ניצחון חוץ מפתיע על גלבוע/גליל, שמחכה עדיין לשחרור מקל שסיכם מזמן אצלה (21:00, 5+לייב)

המחזור השישי של ליגת העל יינעל ביום שני במשחק בו תארח הפועל גלבוע/גליל עליון את הפועל חולון (21:00, שידור ישיר ב-5+ לייב, שופטים: פוהרילס, גוריון, אוברלנדר). שתי הקבוצות נפגשו בעונה שעברה שבע פעמים, בסיטואציות שונות. בליגה ניצחה כל קבוצה במשחק החוץ שלה, ובפלייאוף התחלקו הקבוצות בארבעת המשחקים האחרונים, וכשהגיעו למשחק החמישי והמכריע על כניסה לפיינל פור היו אלה בריאן רוברטס וגל מקל שסחפו את גלבוע/גליל עד מעמד חצי הגמר.

הקבוצה של עודד קטש התאוששה השבוע מההפסד הראשון בליגה שהושג בשבוע שעבר, מול המוליכה מכבי תל אביב. בקבוצה ניסו להרחיק את השחקנים כמה שיותר מהשמועות על מעברו של גל מקל, אך מאחורי הקלעים מתנהלות שיחות שאמורות להוביל את השחקן לקבוצה, ככל הנראה עד משחק הליגה הבא בהרצליה. הבעיה של גבוע/גליל ממשיכה להיות טוני גפני. השחקן, שלא שיחק מול מכבי תל אביב חזר להתאמן, אבל נפצע בקרסולו במהלך האימון ופונה לבית החולים, שם התברר כי הוא סובל משבר, והוא צפוי להיעדר מספר שבועות. כזכור, גפני רשם עד כה רק 2 דקות בליגה, וסבל משברי מאמץ שלא איפשרו לו לשחק.

מי שאמור לחבור אולי אחרי המשחק לקבוצה הוא גל מקל, שחקן מכבי תל אביב, שכבר סגר על הצטרפותו לקבוצה הצפונית, כאשר הוא מחכה לשחרורו מהצהובים. מקל צפוי להשתכר בכ-50 אלף דולר עד סיום העונה. "מקל הבטיח לנו שלא ישחק בשום קבוצה אחרת מלבד גלבוע/גליל", אמר גורם במועדון, "אך כעת העניינים תלויים במכבי, והם עדיין לא העבירו לנו שום שחרור". כזכור, פיני גרשון כבר אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול מארוסי שככל הידוע לו, מקל כבר סגור בגליל.

בחולון הצרות הן מסוג אחר לגמרי. אחרי ההפסד החמישי ביום ראשון שעבר, דרשו האוהדים את התפטרותו של עמיר עוזי, אך המאמן לא עשה זאת, והמצב הכלכלי מנע מההנהלה לפטר אותו. בקרב ראשי הקבוצה קיימת החלטה לתת לעוזי את המשחק הקרוב ואת המשחק בשבוע הבא מול מכבי תל אביב, ואם לא תושג הפתעה, לסיים אז את דרכו. בינתיים נפצע הקפטן ליאור ליפשיץ כשקרע את שריר הירך האחורי, וייעדר בשבועיים הקרובים. את מקומו בקו האחורי יתפסו אבי אליהו ועדי פרג. בקבוצה החתימו את הפורוורד ברנדון וואלאס לשבוע נוסף, ולאחר המשחק תתקבל החלטה בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully