וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: צבעו את פיראוס באדום

אולימפיאקוס גברה על פנאתינייקוס בדרבי 76:87. ריאל כבר ב-0:10 בליגה הספרדית, הפסד לויטוריה, אליהו לא שותף

בזמן שבספרד חגגו את ה'אל קלאסיקו', קיבלו הערב (ראשון) תושבי יוון את הקלאסיקו שלהם, כשאולימפיאקוס פגשה את פנאתינייקוס, במפגש המרתק של האירופה. לאחר מאבק עיקש מלא בדם רע, ניצחה אולימפיאקוס את אלופת אירופה 76:87. האדומים של ינאקיס פתחו טוב כבר מהרבע הראשון, עצרו את הירוקים על 15 בלבד ופתחו פער של 9. פנאתינייקוס חזרה כצפוי ברבע השני, והורידה ל-3 בלבד במחצית. אולימפיאקוס נהנתה מהופעה טובה של פאפאלוקאס, שהביא אותם לרבע האחרון ביתרון 6, ובדקות הסיום שמרו האדומים על היתרון וניצחו את המשחק. פאפאלוקאס הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 20 נקודות, ג'וש צ'ילדרס תרם 19. לפנאתינייקוס: דרו ניקולס 18, ואסילי ספאנוליס 17.

ריאל מדריד שמרה על מאזנה המושלם בליגה הספרדית, כשגברה 69:86 על גראנדה במסגרת המחזור העשירי. הלבנים הוליכו לכל אורך המחצית הראשונה, אבל ריצה במהלך הרבע השלישי העניקה לבלאנקוס יתרון דו ספרתי, עליו שמרו עד לסיום. טרביס הנסן בלט עם 18 נקודות (4 מ-5 מהשלוש), דריוס לברינוביץ' קלע 15, ריימונס קאוקינאס הוסיף 15 גם הוא, וסרחיו יול תרם 12 לקבוצה המאוזנת של מסינה, שקיבלה היום בחזרה את פליפה רייס וניצבת בודדה בפסגה במאזן 0:10.

ברצלונה, שניצחה אמש את מלאגה, ניצבת במקום השני במאזן 1:9, ומיד מתחתיה, במקום השלישי, נמצאת ולנסיה של נוון ספאחיה במאזן 2:8, אחרי שגברה היום על קומפוסטלה 73:79. רפא מרטינז קלע 28 למנצחים, מרקו מרינוביץ' היה השני בלבד בקבוצה עם ספרות כפולות (14 נקודות), אך מול הקבוצה מהתחתית זה הספיק.

קאחה לבוראל נוצחה על ידי מאנרסה 73:70, כששחקנה הישראלי של ויטוריה ליאור אליהו שוב לא לוקח חלק במשחק בגלל פציעה. סרגיי גלאדיר קלע 24 למנצחים, בעוד טיאגו ספליטר (14) וסאן אמטריו (12) סיימו כקלעים הבולטים של ויטוריה, שמדורגת במקום הרביעי במאזן 3:7.

צסק"א מוסקבה ממשיכה במגמת העלייה שלה, ולאחר הניצחון ביורוליג על קאחה ויטוריה בספרד, חזרו שחקניו של יבגני פשוטין עם ניצחון חוץ גדול על דינמו מוסקבה, 73:81. הרבע הראשון היה צמוד מאוד, אבל ברבע השני רצה צסק"א ל-10:18, ותפסה פיקוד על המשחק. ברבע השלישי המשיך המומנטום להיות בצידם של האורחים, שעלו ליתרון 17, מה שהותיר לדינמו את הרבע האחרון לצימוק ההפרש בלבד. ריימונאס שישקאוסקס וג'יי אר הולדן הוליכו את קלעי צסק"א עם 17 בעוד זוראן פלאניניץ' קלע 14. לדינמו: סרגיי ביקוב 22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully