וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריקי: ”בשנים האחרונות אני השחקן הכי טוב באשדוד”

29.11.2009 / 13:12

אחרי ה-0:2 על בית”ר, עידן שריקי מרוצה מאוד מכושרו האישי: ”עובר משהו טוב על הקבוצה בשבועיים האחרונים”

שביעות רצון וסיפוק רב נרשם באשדוד אחרי ניצחון הבית המצוין של הקבוצה על בית"ר ירושלים בשבת (0:2). אם לפני שלושה שבועות נראה היה שמהפכת הצעירים שמתכנן הבוס ג'קי בן זקן מדרדרת את המועדון לעבר התחתית, באו שני הניצחונות האחרונים על נתניה ובית"ר, ואשדוד מוצאת את עצמה פתאום מדורגת במקום החמישי בטבלה.

כבר אחרי שחרורו של הקשר הסרבי ננאד בגוביץ' בשבוע שעבר, אמרו בהנהלת אשדוד שבכלל לא בטוח שהקבוצה תביא רכש ישראלי או זר בינואר. במועדון מעדיפים להריץ את שחקני הבית הצעירים של הקבוצה בהרכב הפותח, כדי שייצברו ביטחון ודקות משחק לקראת העתיד. הניצחונות האחרונים וההתבססות של אשדוד במרכז הטבלה רק מחזקים האת ההשערות הללו, שכן הקבוצה אינה מועמדת לירידה ואין לה גם כמובן שאיפות להתמודד על האליפות.

הקשר שי רביבו, שפרק את כתפו במהלך המחצית השנייה, קיבל טיפול דווקא מנמרוד מהאלר, הפיזיותרפיסט של בית"ר ירושלים שהחזיר את הכתף של רביבו למקומה, אחרי שבצוות הרפואי של אשדוד לא הצליחו להחזיר את הכתף. רביבו הצעיר עדין סובל מכאבים וכרגע לא ברור מתי הוא יחזור להתאמן.

מי שחזר לכושר הבקעה בשבועיים האחרונים הוא החלוץ עידן שריקי, שכבש את שער הניצחון נגד נתניה בשבוע שעבר והוסיף שער אמש מול בית"ר: "עובר משהו טוב על הקבוצה בשבועיים האחרונים. לא שיחקנו טוב מתחילת העונה ועכשיו יש שיפור גדול ביכולת. בשבוע שעבר בנתניה היה לנו תפנית חיובית ושיחקנו כדורגל טוב מאוד עם הרבה הקרבה ולחימה, ויש תוצאות. יש כדורגל טוב בקבוצה הזו".

שריקי מנסה להסביר את השינוי שמורגש בקבוצה בשבועיים האחרונים, וגם מסתכל קדימה לעבר ההמשך: "אני חושב שהשחקנים מגלים יותר אחריות ומחוייבות, ושחקנים מובילים לקחו את עצמם בידיים וסחבו את הקבוצה אחריהם. ראינו בנתניה שהקבוצה משחקת כדורגל יפה לעין וזה בא לשיאו עוד יותר אתמול נגד בית"ר. אני מקווה שנמשיך כך. תראה כמה הכדורגל הוא נזיל, כי לפני שבוע, שעתיים לפני המשחק בנתניה היינו ממוקמים בתחתית עם נקודה אחת מהקו האדום, ופתאום היום אנחנו במקום החמישי ומסתכלים לעבר הצמרת. נצטרך לבוא למשחק הבא מול נצרת כמו שבאנו לשני המשחקים האחרונים ולא לחשוב שמצפים לנו חיים קלים, כי יהיה משחק סגור וקשה ונצטרך להילחם בשביל להביא את הנקודות".

החלוץ שלפני מספר שבועות הוצא מהסגל על ידי מאמנו יוסי מזרחי, חזר בשבועיים האחרונים לשחק וגם לכבוש: "אני עושה בשבועיים האחרונים את מה שאני יודע לעשות הכי טוב וזה לכבוש שערים בשביל הקבוצה שלי. אני מאוד שמח שזה הולך יותר טוב. אני גם מקבל אספקה הרבה יותר גדולה של כדורים מהקישור ועם המון עזרה של משה אוחיון כמובן ואני שמח שזה מתבטא בשערים כי בשביל זה אני משחק".

שריקי עבר שבועות לא קלים במועדון ונאלץ להתמודד עם דיבורים ושמועות על כך שהוא אינו מתאמן ברצינות: "הדבר האחרון שיכולים להגיד עליי זה שאני שחקן לא רציני או בן אדם לא רציני. שמעתי כמו כולם את השמועות האלה על זה שאני שחקן בעייתי ודברים מסוג זה. בחמש השנים האחרונות אי אפשר לשקר, אני השחקן הכי חשוב והכי טוב של מ.ס. אשדוד ואני אומר את זה בכל הצניעות ולא בשביל להשתחצן או משהו כזה. יש עובדות בשטח ואני לא חושב שהעונה עשיתי משהו אחר, אני מנסה לתת את כל כולי עבור הקבוצה וגם בשביל ההצלחה האישית שלי. יש לי את המטרות שלי עד סוף העונה מבחינת שערים ובישולים, ואני מאוד רוצה ומקווה שאני אעמוד בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully