וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "תראו להם מי הבוס"

יעקב שחר מחמם את שחקני מכבי חיפה לקראת המפגש מול מכבי ת"א (20:00, ע' 1). טומאסיץ' החולה ייעדר, הכרטיסים אזלו

מכבי תל אביב סיימה אמש (ראשון) את ההכנות לקראת המשחק המרכזי של המחזור הערב מול האלופה (שני, 20:00, שידור ישיר בערוץ 1). הצהובים מגיעים להתמודדות במסגרת המחזור ה-12 אחרי ניצחון חוץ מצוין (1:3) בשבוע שעבר בבאר שבע, שנתן הרבה ביטחון ואמונה שאפשר להמשיך את המומנטום גם נגד הירוקים.

מנגד, היום הגיעו בשורות רעות לקבוצה מכיוונו של הבלם איגור טומאסיץ', שהתעורר הבוקר עם חום גבוה וייאלץ להחמיץ את המשחק בעקבות מחלה. בצוות המקצועי מתלבטים כרגע לגבי ההרכב, כאשר ישנן מספר אפשרויות. אחת מהן היא שהבלם הצעיר ניסו קפילוטו יפתח לראשונה העונה בהרכב הפותח לצד ראלדס, כאשר אפשרות נוספת היא שליאור ז'אן ירד מהקישור האחורי לעמדת הבלם, ובמקרה כזה אמורים אנדריי קומאץ' או גיז'רמו ישראלביץ' לשחק בקישור האחורי לצידו של שרן ייני. במידה וזה יהיה ישראלביץ', יורכב אחד מהשניים - ציון צמח או יוסי שבחון - בקישור הקדמי.

גורם בקבוצה התייחס להיעדרותו של טומאסיץ': "זה הזמן שלנו להוכיח את הכוח הקבוצתי שיש למכבי. אחד היתרונות הכי גדולים שלנו העונה זה שהקבוצה לא מתבססת על שחקן ספציפי ולכולם יש חלק שווה ביכולת. אנחנו סומכים בעיניים עצומות על כל שחקן שייכנס לתפקידו של איגור ועל שאר השחקנים שייפתחו".

עמנואל מאיוקה הצעיר יפתח כחלוץ בודד בחוד ההתקפה של הצהובים. החלוץ איליה יברויאן, שלא התאמן בשבת בגלל מחלה, ערך אמש אימון מלא והוא צפוי לפתוח על הספסל.

"הניצחון בבאר שבע עשה הרגשה טובה בקבוצה", אמר שחקן בכיר במכבי לוואלה! ספורט, "זה נתן הרבה ביטחון לקבוצתיות ולכוח שלנו כקבוצה לקראת המשחק ובכלל. כשאתה חוזר מבאר שבע עם ניצחון כזה אתה מקבל כוח, ואני מקווה שזה יכול לעזור לנו גם נגד מכבי חיפה. יש אמונה מלאה שאפשר לעשות מחר משהו טוב ואני חושב שהגיע הזמן שלנו לעשות את זה", הוסיף השחקן.

שתי אסיפות טקטיות נערכו לקראת המשחק. באסיפה שלשום צפו השחקנים בקטעים ממשחק הניצחון בבאר שבע, ובאסיפה הנוספת שנערכה הקרין צוות המאמנים קטעים ממשחקה של חיפה נגד מכבי אחי נצרת והתעכבו במיוחד על שיתוף הפעולה בין שלומי ארבייטמן וולדימיר דבאלישווילי בחוד ההתקפה של הירוקים. הוראות נוספות היו להימנע מטעויות בחלק האחורי, לשחק הרבה דרך האגפים ולהקפיד לחזור לעמדות המוצא.

למרות שבלומפילד צפוי להיות כמעט מלא, בהנהלת המועדון היו מאוכזבים לגלות שלא נמכרו כל הכרטיסים לשערים 4-5, שכזכור הוקצו רק עבור האוהדים הצהובים. "עשינו את זה לבקשת האוהדים למרות שיש כאן אובדן הכנסה עבורנו", אמרו היום גורמים במועדון, "האוהדים התיימרו למלא את היציעים הללו, ועכשיו חובת ההוכחה היא עליהם. אנחנו זקוקים לאוהדים שלנו ורוצים לראות את בלומפילד צבוע בצהוב". נכון לעכשיו נשארו יותר מ-1,000 כרטיסים ליציעים 4-5 וההערכה היא שגם הם יאזלו.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דור מלול, ניסו קפילוטו, רונאלד ראלדס, רוני גפני, שרן ייני, ליאור ז'אן, גיז'רמו ישראלביץ', תמיר כחלון, איביצ'ה אילייב, עמנואל מאיוקה.

לוי: "אתם צריכים לבוא יותר בפוקוס, יותר מרוכזים"

אחרי עשרה ניצחונות בעשרה משחקים, מכבי חיפה תנסה לשמור ביום שני על המאזן המושלם שלה, כשתתארח בבלומפילד אצל מכבי תל אביב. הקבוצה של אלישע לוי ערכה ביום ראשון בבוקר את האימון המסכם שלה לקראת המשחק, ממנו עולה כי שלומי ארבייטמן צפוי לפתוח בהרכב. על פי מה שמסתמן כרגע, לוי עשוי למקם את ארבייטמן בכנף שמאל, ואילו עלי עותמן ישחק בצד ימין של הקישור, כשיניב קטן ימוקם בעמדה הטבעית שלו, מתחת לחלוץ הבודד ולדימיר דבאלישווילי.

הנשיא יעקב שחר שוחח עם שחקניו לקראת המשחק ואמר להם: "אני מצפה מכם שתעלו על המגרש ותתנו הכול. אם תשחקו כמו במחצית הראשונה מול באיירן לא אהיה מודאג. אני רוצה שתראו להם מי הקבוצה המובילה, מי כאן הבוס".

ז'ורז'ה טשיירה תורגל באימון על חשבונו של שי מימון, ונראה כי הוא יפתח בסופו של דבר לצד דקל קינן. יש לציין כי בקבצה מרוצים מאוד ממימון, ונראה כי החילוף הזה נעשה על מנת שלא לערער את הבטחון של הבלם מפורטוגל. הקשר אייל גולסה ממשיך להעלות קצב, ונראה כי הוא יהיה כשיר לפתוח במשחק הבא של הקבוצה מול סכנין. גולסה יפתח במשחק הקרוב על הספסל, כמו גם ליאור רפאלוב, ושניהם אמורים להשתלב במהלך המשחק. בקבוצה לא רוצים לסכן את גולסה וזאת הסיבה שבגללה הוא לא יפתח בהרכב.

אלישע לוי שוחח עם שחקניו לפני האימון ואמר להם: "יש לכם כוח הרתעה. העובדה שלא הפסדנו בעשרה משחקים אינה אומרת שצריך לוותר. להפך, זה צריך להביא אותנו להיות חזקים יותר לקראת המשחק. אתם צריכים לבוא יותר בפוקוס, יותר מרוכזים. אם היינו יותר בפוקוס היינו לוקחים את הכדור שניר הדף מול באיירן. צריך להתרכז ולנצל את המצבים שאנחנו מגיעים להם".

"זה לא הוגן לדבר עלינו במונחים של כישלון", אמר אלישע לוי במסיבת העיתונאים השבועית בכפר גלים, בנוגע למאזן בליגת האלופות. "החלטנו על דרך מסוימת בצד המקצועי ויש קושי מסוים לשחק מול קבוצות כמו בורדו ובאיירן. בחרנו להמשיך עם הסגנון שלנו ולשחק יצירתי ולא לשנות סגנון.

"צפוי לנו משחק קשה מאוד מול מכבי תל אביב שכבר ניצחה בבאר שבע", הוסיף לוי לקראת המשחק. "אנחנו ננסה לשמור על מאזן מושלם. היריבות בין שני המועדונים ידועה. נבוא עם מוטיבציה גבוהה. כפי שזה נראה כרגע האליפות תוכרע בין שתי המובילות, חיפה והפועל תל אביב".

ממכבי תל אביב נמסר כי אזלו הכרטיסים למשחק, למעט 400 כרטיסים שהמשטרה הקפיאה לעת עתה לשערים 5-4. כידוע, במשטרה חוששים שבשערים הנ"ל יהיו אוהדים של שתי הקבוצות ודואגים שיהיו ביניהם היתקלויות ולכן הקפיאו מאות כרטיסים על מנת ליצור אזור חציצה, וזאת על אף שהנהלת מכבי תל אביב הודיעה כי הכניסה תיאסר לאוהדי חיפה לשערים הללו.

בהנהלת מכבי ת"א שוב הבהירו היום כי תיאסר כניסה של אוהדי חיפה לשערים 5-4, שהם לא יועברו לשער 7 ושכספם לא יוחזר.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, עלי עותמאן, יניב קטן, שלומי ארבייטמן; ולדימיר דבאלישווילי.

עדכון אחרון: 13:35, 30/11/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully