וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה - ריאל מדריד: תנוחו אחרי הקלאסיקו

ההערכות בספרד הן שמסי ורונאלדו המתאוששים יפתחו משני הצדדים בקרב הגדול בקאמפ נואו (20:00, ספורט 5 ו-5HD)

מאז הקיץ הנוצץ שעבר על שתי הגדולות של הכדורגל הספרדי כל אירופה מחכה לקרב הגדול ביניהן, ומחר (ראשון) זה סוף סוף יקרה, כשריאל מדריד תפגוש את ברצלונה על הדשא של קאמפ נואו לקלאסיקו הראשון של העונה (20:00, ספורט 5). מבט על הטבלה מגלה שריאל מדריד מגיעה למשחק מול יריבתה השנואה מהמקום הראשון בטבלה עם יתרון של נקודה, אבל הקרב בין בארסה לריאל הוא קודם כל על הכבוד והיוקרה.

מסי וזלאטן יפתחו

בברצלונה התחילו את השבוע עם תיקו מדאיג בבילבאו (1:1) שגרם להם להיפרד מהמקום הראשון בטבלה, אבל קיבלו זריקת עידוד רצינית מהניצחון המרשים על אינטר בליגת האלופות (0:2), בו הסתדרה אלופת אירופה גם ללא ליאו מסי וזלאטן איברהימוביץ' המתאוששים מפציעות. לקראת הקלאסיקו חזרו הארגנטינאי והשבדי לכשירות מלאה והם צפויים לפתוח בהתקפה לצידו של אנדרס אינייסטה, בעוד שתיירי הנרי ימתין להזדמנות מהספסל.

"לדעתי זה יהיה משחק רב שערים", פתח איברהימוביץ' את התיאבון של כל חובב כדורגל. "בעיקר בגלל שכשאנחנו תוקפים אנחנו לא מסתפקים בשער אחד או שניים. אנחנו חזקים יותר כשהקהל איתנו, ואני בטוח שננצח". ג'ראר פיקה דווקא ניסה להישמע יותר מציאותי ואמר: "מי שחושב שנביס אותם יכול לשכוח מכך. אסור לפסול שום אפשרות מראש, אבל ה-2:6 מהשנה שעברה היה מקרה נדיר שלא יחזור עוד הרבה מאוד זמן".

גיא אסולין, שחקנה הישראלי של ברצלונה ב', התראיין בתכנית הבוקר של גלי צה"ל וסיפר על האווירה במועדון לקראת המשחק: "אני חושב ששחקני ברצלונה לא ממש לחוצים, מנסים כמה שיותר להוריד את הלחץ והם צודקים. זה משחק מיוחד אבל הוא כמו הרבה משחקים שצריך להוציא שלוש נקודות וליהנות מהמשחק עצמו. ברצלונה חושבת על ליהנות ולא לעשות יותר מדי פישולים. במועדון מנסים להשכיח מהשחקנים את כל מה שהיה בעבר כדי שהם לא יתבלבלו לרגע, השנה ברצלונה היא קבוצה שונה וכולם מנסים להתייחס להווה. אני מקווה שברצלונה תוכל להתעלות על כל הלחץ ולנצח".

הרכב משוער: ויקטור ואלדז, דני אלבס, ג'ראר פיקה, קרלס פויול, אריק אבידל, צ'אבי, סרג'יו בוסקטס, סיידו קייטה, אנדרס אינייסטה, ליאו מסי, זלאטן איברהימוביץ'.

אלביול יעבור מבחן כשירות

ריאל התייצבה בשבועיים האחרונים אחרי משבר אלקורקון, כשמנואל פלגריני מצליח לשרוד את מהומת האלוהים הראשונה של העונה ואפילו לחלוף על פני בארסה בדרך לפסגת הטבלה. הדובדבן שעל הקצפת עבור המאמן הצ'יליאני הגיע ביום רביעי כשכריסטיאנו רונאלדו חזר סוף סוף לפעילות ושותף לעשרים דקות בניצחון על פ.צ ציריך.

אחרי שהוריד מעט חלודה מול השוויצרים יצטרך הכוכב הפורטוגלי לחזור במהירות לכושר, וכל זאת מבלי לפגוע בחיבור הקבוצתי הנרקם לאטו אצל הבלאנקוס. "אני משוכנע שנשחק יותר טוב עם רונאלדו", הצהיר קאקה, שנטל את המושכות בהיעדרו של חברו לרשימת הרכש הגרנדיוזי מהקיץ. "הוא שחקן שנותן דחיפה לקבוצה ומעניק יותר איכות".

על הופעתו הראשונה בקלאסיקו אמר קאקה: "זה יהיה משחק יפהפה, וחברים לקבוצה אמרו לי שזה יהיה משחק שונה מכל משחק אחר ששיחקתי בו עד עכשיו. זה יהיה מאוד מרגש ואני מקווה להצליח במשימה". בתחום הפציעות היחיד שמדאיג את מנוחתו של פלגריני הוא ראול אלביול, שעדיין לא החלים סופית ויעבור מבחן כשירות לפני המשחק.

הרכב משוער: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, פפה, אזייקל גראי (ראול אלביול), אלברו ארבלואה, לסאנה דיארה, צ'אבי אלונסו, מרסלו, קאקה, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully