וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: גנואה בוערת

הדרבי של העיר הציג 3 שערים, 3 כרטיסים אדומים והרבה עצבים, בניצחון 0:3 של גנואה על סמפדוריה. ניצחון לאודינזה

בזמן ששאר הליגה תשחק את המחזור ה-14 מחר (ראשון), התמודדו הערב גנואה וסמפדוריה ביניהן, למאבק על 3 נקודות, ועל יוקרת הדרבי של העיר. סמפדוריה אמנם הגיעה לאחר הניצחון על קייבו במחזור הקודם, שהעלה אותה למקום ה-4, אבל דווקא גנואה יצאה כשידה על העליונה, עם ניצחון 0:3 גדול. בעקבות הניצחון, עלתה גנואה באופן זמני אל המקום החמישי בליגה.

המשחק היה סוער ומלא אירועים, כשגנואה עלתה ראשונה על הלוח, בעקבות פנדל שקיבלה בדקה ה-10. עומר מילאנטו שלח את הכדור פנימה, כדי להעלות את המארחים ליתרון מוקדם. בדקה ה-44 ספגה הקבוצה מכה קשה, כשג'וזפה ביאבה ראה את הכרטיס הצהוב השני שלו במשחק, והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים.

אלא שכל זה לא שינה הרבה לגנואה, שעלתה מצויין למחצית השניה, ומצאה את שערה השני במשחק, כשמרקו רוסי מעלה אותה ליתרון 0:2 בדקה ה-53. דווקא כשהיה נדמה שהניצחון בדרך הבטוחה לגנואה, הגיעה הדקה ה-66, אז ראה גם רוסי את הכטיס הצהוב השני שלו, ואת האדום. גנואה נותרה ב-9 שחקנים, אבל גם זה לא עצר בעדה למצוא את השער השלישי. רטו ציגלר עשה עבירה ברחבה, ורפאלה פלאדינו שלח את הפנדל אל הרשת. פלאדינו התרגש יותר מדי וכמעט גרם למהומה, כשרץ לכיוון אוהדי סמפדוריה, מה ששלח את שחקני סמפדוריה בכיוונו, אך ראה לבסוף רק את הכרטיס הצהוב. כשהבינה שהיא כבר לא תצליח לתפוס את יריבתה העירונית, הספיקה סמפדוריה לפחות לצמק במאזן הכרטיסים האדומים, כשבדקה ה-87 ראה פאבריציו קאצ'יאטורה את האדום.

במשחק נוסף שהתקיים הערב ניצחה אודינזה את ליבורנו 0:2. אנטוניו די נטאלה העלה את אודינזה ליתרון בפתיחה, כשכבש בדקה ה-29. ליבורנו ניסתה לחזור למשחק אבל ספגה פעם נוספת, הפעם מרגליו של אנטוניו פלורו פלורס. בעקבות הניצחון, עלתה אודינזה למקום ה-12 בעוד ליבורנו נותרה עם לא מעט בעיות, במקום ה-18, מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully