וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: כל הצמרת ניצחה חלק

מטה אשר שמרה על הסטטוס קוו עם 0:3 על כרמיאל, כפר סבא ניצחה 0:3 את הוד השרון. ניצחונות גם לרעננה וקרית אתא

אחרי שמכבי תל אביב המשיכה להשאיר אבק ליריבות שלה בליגת העל בכדורעף, ניסו יתר קבוצות הצמרת לא לאבד נקודות יקרות בדרך למאבק על המקום השני. ביום חמישי הצהובים פתחו את המחזור העשירי ואת הסיבוב השני עם ניצחון 0:3 על רמת השרון וכעת יתר הצמרת ניצחה אף היא.

הפועל מטה אשר, שדולקת אחרי הצהובים, חזרה מכרמיאל עם ניצחון 0:3 על אליצור המקומית (17:25, 17:25, 19:25), כשתומר כץ ועידו כהן בלטו במדי המנצחת. גם הפועל כפר סבא, שמנסה להדביק את הפער, סיימה עם ניצחון חלק בבית ספר מוסינזון בהוד השרון (0:3). המגיש הכפר סבאי, עדי גורן, הוביל את קבוצתו לניצחון 19:25 במערכה הראשונה, גיא אביגדורוב שלט ברשת במערכה השנייה והוביל את קבוצתו הירוקה לניצחון 20:25 במערכה השנייה והליברו אופיר ויינשטוק סגר את הסיפור עם ניצחון זהה במערכה השלישית ובמשחק כולו.

מכבי ארזים רעננה התקשתה מול מ.ס. עילבון, שמשחקת ללא זרים, אבל ניצחה גם היא 0:3. המערכה הראשונה והמותחת הסתיימה בניצחון המקומיים 29:31 והוציאה לשחקני עילבון את הרוח מהמפרשים. במערכה השנייה ניצחה רעננה 18:25, אבל איבדה את המוסר המצוין שלה זיו בר-נצר, שנקע את רגלו בצורה קשה ולא ברור כמה זמן ייעדר מהמגרש. את המערכה השלישית ניצחה רעננה בקלות, 13:25 וזכתה בניצחון במשחק כולו. במשחק נוסף ניצחה עירוני קרית אתא 0:3 את עירוני בת ים. דמיטרי ורבצ'לקו ושחף ארטמן הצטיינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully