וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה במלאגה, עוד הפסד לבורשטיין

קבוצתו של פאסקוול גברה 57:63 על מלאגה, פואנלברדה הפסידה בבית לסביליה 82:70, בורשטיין היה חלש עם 5 נק'

המחזור ה-10 בספרד הבטיח לא מעט, עם מפגש מעניין ששלח את ברצלונה המאיימת למלאגה, להתמודד עם קבוצתו של אאיטו. מלאגה נתנה מאבק הגון, אבל הפסידה לבסוף 63:57. ברצלונה תפסה פיקוד מהפתיחה, והוליכה ביתרון 5 בסיום הרבע הראשון, אבל מלאגה לא הרפתה, וירדה בפיגור מינימלי, של 3 בסיום המחצית. היתרון הזה נשמר גם ברבע הרביעי, אבל לקראת הסיום הצליחה ברצלונה לפתוח פער 7, שהספיק לה בשביל הניצחון. חואן קרלוס נבארו הוליך את קלעי ברצלונה עם 18 נקודות, וארזם לורבק קלע 13. למלאגה: יירי וולש 12, ג'ואל פרילנד 10.

טל בורשטיין ופואנלברדה פגשו את סביליה, אבל שוב סבלו ממשחק חלש מאוד, ונחלו הפסד 82:70. סביליה, שהגיעה למשחק החוץ עם הרבה אנרגיות, פתחה מצויין את המשחק, והוליכה לאחר 10 דקות של משחק ב-8 הפרש. המארחים לא מצאו את עצמם בהתקפה, ובמחצית סביליה כבר הוליכה 31:46. משם והלאה הצליחו המארחים רק לצמק מעט את התוצאה, בדרך להפסדם ה-6 העונה בליגה. אנדרס מיסו הוליך את קלעי סביליה עם 18 נקודות ו-6 אסיסטים, בעוד טיירון אליס קלע 14. לפואנלברדה: אסטבן באטיסטה 19, ג'ראלד פיטש 14. טל בורשטיין שיחק 31 דקות, וקלע 5 נקודות (2 מ-7 מהשדה).

אריס סלוניקי, שתארח את הפועל ירושלים בהמשך השבוע, טיילה בליגה היוונית מול טריקאלה, עם ניצחון 66:81. דווקא האורחים פתחו טוב, והוליכו ברבע הראשון, אבל אריס, בעיקר תודות לג'רמי ריצ'ארדסון, התחילה לרוץ, וירדה למחצית ביתרון 30:40. המארחים המשיכו את המומנטום ברבע השני, והמשיכו להגדיל את יתרונם עד לסיום, ללא מאבק אמיתי. ריצ'ארדסון הוליך את קלעי אריס עם 21 נקודות, קיקי קלארק תרם 20 למנצחים. לטריקאלה: איי ג'יי אבראמס 16.

זאדאר, שגם היא משובצת לבית ג' של הפועל ירושלים ביורוקאפ, הראתה הערב לאן היא יכולה להגיע אם היריבה שמולה אינה מרוכזת. הקבוצה אירחה את בוסנה במסגרת הליגה האדריאטית, והביסה אותה ב-50 הפרש, 54:104. דווקא הרבע הראשון היה יחסית צמוד, אותו סיימה זאדאר ביתרון 9, אבל ריצת 11:32 ברבע השני ו-14:32 ברבע האחרון, הביאו את ההפרש למימדים מפלצתיים. יורי סקיפיץ' הוליך 5 קלעים בדאבל פיגרס עבור זאדאר עם 15, בעוד רוק סטיפצ'ביץ' הוסיף 13 משלו. לבוסנה: פליקס קויאדינוביץ' 13.

בליגה הקפריסאית ממשיכה קראבנוס של עדי אזולאי להציג יכולת מצוינת, אחרי שניצחה את א.א.ק לרנקה 76:97, בזכות תצוגה מצוינת של בראיינט סמית' שקלע 18 נקודות. הקבוצה ממוקמת כעת במקום השני בטבלה, עם הפסד בודד במשחק השערורייתי מול אפואל ניקוסיה. ביום שלישי אמור איגוד הכדורסל הקפריסאי לקבל החלטה סופית לגבי גורל המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully