וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה בכל מקום"

28.11.2009 / 21:19

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה מהניצחון על נהריה, והסתכל קדימה, לקראת אריס: "הם פייבוריטים". ג'ינו: "יש סיבה לדאגה"

ספק אם הפועל ירושלים בעצמה חשבה שהמשימה שלה הערב (שבת) תתברר כפשוטה כל כך. אחרי הניצחון באמצע השבוע ביורוקאפ, אירחו הערב גיא גודס ושחקניו את עירוני נהריה למשחק שפתח את המחזור השישי בליגת העל, ועל אף שהיריבה עשתה לירושלמים חיים קשים בשלל משחקי עבר, הערב זה הלך פשוט. מאוד, מאוד פשוט. האדומים הפציצו מכל מצב, קלעו באחוזים מדהימים, וניצלו משחק קבוצתי וחמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות כדי לטוס קדימה כבר מהפתיחה, בדרך ל-70:95 גדול בסיום. כעת, מחכה לירושלים משחק החוץ הראשון העונה ביורוקאפ, ביום שלישי מול אריס סלוניקי. ביוון, זה צפוי להיות סיפור אחר לגמרי.

גודס: "שמרנו כמו שאנחנו מסוגלים"

שם המשחק עבור הפועל ירושלים הוא המשכיות. סוף סוף האדומים הצליחו להציג שני משחקים טובים אחד אחרי השני, והפעם אולי ניתן להניח כי המכונה האדומה באמת מתחילה להתחבר, ומעכשיו תלך קדימה - לא אחורה או במקום. "באנו אגרסיביים מתחילת המשחק ועשינו סלים קלים", אמר גודס בסיום. "הרבה שחקנים במחצית השניה ויתרו על זריקה ועשינו משחק טוב מאוד. נתנו לשחקנים לנוח לקראת יום שלישי ושמרנו כמו שאנחנו מסוגלים".

באשר לנהריה, אמר המאמן המנצח: "אני לא מתייחס לבעיות של היריבה, עשינו את הדברים הנכונים וכתוצאה מכך נפתח ההפרש. נהריה עוד תתן פייט בהמשך הליגה אבל היום באנו נחושים". כעת, כאמור, יש לגודס על הראש את אריס סלוניקי במסגרת היורוקאפ. "אריס קבוצה פנטסטית שנבנתה ליורוליג, יהיה משחק קשה מאוד אבל גם אתגר גדול מאוד. הם פייבורטים אבל אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה בכל מקום".

טרה סימונס, שפתח נהדר ונחלש מעט בהמשך, הוסיף: "היה משחק טוב, עבדנו קשה כל השבוע ועשינו את המשחק קל. נמשיך להתכונן לאריס ויהיה לנו סיכוי טוב". באשר לחברו החדש, פו ג'טר, ששוב הרשים את הקהל האדום, אמר סימונס: "פו שחקן טוב ועקבתי אחריו מאז הקולג'. אני שמח שהוא כאן".

ג'ינו: "הם עלו עלינו בכל היבט"

מנגד, לעירוני נהריה לא היה הרבה מה לעשות הערב. החבורה של יעקב ג'ינו אמנם מחזיקה בסגל דליל ובלי הרבה כישרון, אבל זה לא תירוץ להגנה שהציגה הערב. "ירושלים עלו עלינו בכל היבט", אמר ג'ינו המאוכזב בסיום. "ידענו את רמת הכישרון שלהם וזה התחבר להם לאחוזים מטורפים. יש לנו סיבה לדאגה, אני מאוד לא אוהב את חוסר הלחימה. נשברנו מהיכולת ההתקפית היוצאת מן הכלל שלהם".

עודד שעשוע: "ירושלים נתנו משחק טוב וקלעו באחוזים טובים גם הרבה בגללנו. נישאר עם הראש למעלה ונבוא חזקים למשחק הבא. אני תמיד מאמין שנשתפר ונגיע לאן שאנחנו צריכים. כשנשפר את העניין של הרכות במחצית הראשונה נשתווה לכל קבוצה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully