וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את מכבי אחי נצרת 1:3

קבוצתו של עטר ממשיכה בתהליך ההתאוששות, בעוד אוהדי נצרת התפרעו. היו"ר אבו עיאש הודיע על התפטרותו מהקבוצה

אפשר לשער בבטחה, כי בפתיחת העונה לא היה איש שצפה כי מכבי נתניה תהיה ערב המחזור ה-11 עם אותו מספר נקודות כמו הקבוצה שנמצאת במקום האחרון. אלא שמאז הפתיחה הנוראית הגיע אחד, ראובן עטר שחולל שינוי בגישתם של השחקנים, והערב (שבת) המשיכה נתניה את מסלול ההתאוששות שלה, כשניצחה בחוץ את מכבי אחי נצרת 1:3. הניצחון אמור לספק עוד קצת אוויר לקבוצתו של עטר, שאם רק תצליח ליצור מעט המשכיות יכולה אפילו להביט במעלה הטבלה, אל המקום שעד לא מזמן היה מקומה הטבעי.

נתניה שלטה במשך מרבית המחצית הראשונה, כשהיא מרבה להתקיף את שערה של נצרת, במטרה למצוא את שער היתרון. בדקה ה-41 המאמצים של האורחים תורגמו לשער, כשכדור עומק מצויין של שלו מנשה מצא את אחמד סבע, שפרץ לרחבה, והוכשל. נתניה שלחה את אלמוג כהן לבצע את המשימה, והוא עמד בה נהדר, כששלח את הכדור אל הרשת כדי להעלות את נתניה ל-0:1. אלא שהיתרון הזה החזיק מעמד בדיוק שלוש דקות, ואז הגיעה בעיטה חופשית של גיא דיין, ששלח טיל אדיר מ-35 מטרים שהכניע את זוגבו, והשווה את התוצאה ל-1:1.

נתניה לא התייאשה, ועלתה טוב אל המחצית השניה. בדקה ה-53 פרץ שניר גואטה מצויין אל הרחבה, קיבל כדור כ-12 מטרים מהשער, עצר אותו על החזה, ושלח אותו נהדר פנימה כדי לקבוע 1:2 לנתניה. שחקניו של עטר לא הרפו, ומצאו את השער השלישי כעבור ארבע דקות, כשהפעם היה תורו של אוקוצ'ה לחגוג. הגנתה האומללה של נצרת לא השתלטה טוב על הכדור, שהגיע לרגליו של אוקוצ'ה, זה פרץ אל הרחבה וגילגל כדור לא חזק, אבל מדוייק, שהכניע את אופק.

במהלך המשחק, התחוללה מהומה קשה ביציע הכבוד באצטדיון בעילוט. אוהדי הקבוצה ניסו לתקוף את היו"ר כיאד אבו עייאש ובניו. המשטרה התערבה שני אוהדי נצרת נעצרו והוצאו מהאיצטדיון, כמו גם סלאח אבו עייאש, שחקן הקבוצה. היו"ר הודיע, באמצעות מערכת הכריזה, על התפטרותו מהקבוצה.

הרכב מכבי אחי נצרת: גיל אופק, אדהם האדיה, אריק אקוטו, מארק גורמן, מאג'ד יונס, שלומי חנוכה, מייקל טוקורה, לוהאב כיאל, יניב לוזון, טצ'ם נ'טויה, תומר חמד.

הרכב מכבי נתניה: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, טל מעבי, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה, שלו מנשה, אובודו אוקוצ'ה, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully