וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "לוקח הרבה דברים טובים מהמשחק"

מאמן פורטסמות הסתכל על חצי הכוס המלאה לאחר ההפסד ליונייטד: "נוכל להישאר בליגה". פרגוסון: "גיגס שחקן נדיר"

אברהם גרנט הפסיד למנצ'סטר יונייטד במשחקו הראשון כמאמן צ'לסי, וגם במשחקו האחרון בגמר ליגת האלופות. אז, במוסקבה, היה זה בדו קרב פנדלים, וגם הערב (שבת) כשערך את הבכורה כמאמן פורטסמות, נוצח 4:1 על ידי השדים האדומים שנהנו משתי בעיטות מהנקודה הלבנה כשווין רוני מבקיע שלושער וריאן גיגס מציין את שערו ה-100 בפרמיירליג, רגע לפני יום הולדתו ה-36. "הסאן" הכתיר את ניצחון יונייטד בכורת העוקצנית "av some of that".

"אני לא חושב שאפילו הקבוצות הגדולות הגיעו לכל כך הרבה מצבים מול מנצ'סטר יונייטד", אמר גרנט לאחר המשחק ל'סקיי ספורטס'. "אם נוכל להמשיך בגישה הזו ולשחק כדורגל שמייצר מצבים, נלמד לשים לב גם לדברים הקטנים ונוכל להישאר בליגה. זה לא יהיה קל, אבל אפשרי. כל משחק יהיה משחק גדול עבורנו".

עוד הוסיף המאמן הישראלי: "הפסדנו, ואני לא אוהב להפסיד. זה היה משחק מוזר כי התוצאה מראה 1:4 ליונייטד, אבל זה היה משחק טוב שלנו ויצרנו מצבים. קיבלנו שערים רכים, פנדלים רכים. השוער שלנו בקושי נגע בכדור, ואילו השוער שלהם ביצע שלוש הצלות גדולות. זה מוזר, אבל למרות ההפסד אני לוקח הרבה דברים טובים מהמשחק הזה".

האם גיגס ישחק עד גיל 67?

מנגד, על אף שווין רוני כיכב בשורות האדומים עם שלושער גדול בהילוך שני, התקשורת האנגלית התעסקה דווקא בריאן גיגס, ולא בכדי. הקיצוני השמאלי הבלתי נגמר הבקיע שער נפלא לקראת הסיום במה שהיה הדובדבן על הקצפת, יממה לפני שיחגוג 36.

מאמן השדים האדומים, אלכס פרגוסון, החמיא לעילוי הוולשי שלו. "הוא שחקן יוצא מהכלל, שחקן נדיר. הוא ישחק עוד שנתיים. חכו שהוא יגיע לגיל 67, אני מאמין שהוא יפרוש עד אז", התלוצץ המנג'ר הסקוטי. באשר לשלושער של רוני, היה פרגוסון יותר מאופק: "עם חלוצים, אתה תמיד רוצה שהם יבקיעו. הוא קיבל את כדור המשחק, שזה נחמד".

"זו הרגשה נהדרת להבקיע שלושער, הרגשה נפלאה", אמר רוני עצמו עם סיום המשחק. זהו השלושער הראשון של החלוץ הבינלאומי מאז אוקטובר 2006, מול בולטון. באשר לגיגס, אמר רוני: "אם הייתם רואים אותו היום משחק, לעולם לא הייתם חושבים שהוא בן 36. יותר כמו בן 26. הדרך בה הוא מתנהל, היכולת שלו, זה פשוט יוצא דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully