וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי: "מה שעשינו אמור היה להספיק"

מאמן באר שבע יצא מאוכזב מה-1:1 עם סכנין. אסולין רתח על מליקסון וקדוסי, שרוצה לסכנין. בלבול: "הגיעה לנו נקודה"

ברני ארדוב

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: דורון שטיין

90 דקות די משעממות העבירו הערב (שבת) אוהדי בני סכנין והפועל באר שבע באיצטדיון דוחא. לפחות הם ראו בסופו של דבר שני שערים, אחד בכל צד, כאשר שתי הקבוצות נפרדו ב-1:1. אוהד קדוסי עלה מהספסל והבקיע מול קבוצתו לשעבר בדקה ה-73, אבל מהראן אבו ריא איזן עבור בני סכנין בדקה ה-82, אחרי מספר הצלות של טברטקו קאלה.

עזורי מאוכזב, בלבול מרוצה

"ברור שאתה יוצא מאוכזב ממשחק כזה", אמר בסיום גיא עזורי, מאמן הפועל באר שבע. "הגענו למשחק לא קל, עשינו מה שהיינו צריכים מבחינת המצבים וזה אמור להספיק בשביל לנצח. לצערנו זה לא הספיק. ידענו שהמפתח הוא בכדורים הנייחים וזה חלק מהכדורגל, אבל כשאתה מקבל את זה מהצד שלך, אז זה מה שקורה.

"זו לא נאיביות, אלא חלק מהמשחק", המשיך עזורי. "בקרן היציאה לא הייתה הכי טובה וזה מה שמביא לאובדן של שתי נקודות. לא צריך להיכנס לזה יותר מדי, אבל כשאתה עושה את העבודה ומוביל, ואחרי זה אתה סופג, זה לא הכי נעים. לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל היינו בסדר. עשינו את מה שהיינו צריכים, הלכו שתי הנקודות וממשיכים הלאה". על קדוסי, אמר עזורי: "אתה יודע כמה התעניינויות יש לי? לא צריך להתייחס לכל מילה ואם אמר או לא אמר, אבל הוא שחקן של הפועל באר שבע וזהו".

בבאר שבע חושדים כי החלוץ אוהד קדוסי, שדיבר לפני המשחק עם אנשי סכנין, נמצא בדרך לקבוצה של מרקו בלבול. גורם בקבוצה אמר: "לא אהבנו את מה שראינו, והדברים עברו לטיפולה של אלונה ברקת". יש לציין כי בסיום שררה אווירה לא טובה בחדר ההלבשה של באר שבע, כשהקשר דוד רביבו נראה מאוכזב מאוד ואמר לסובביו: "אני לא מבין למה המאמן החליף אותי, הייתי השחקן מספר אחד על המגרש".

בדקה ה-85 אירע אירוע משמעותי ליד הספסל של באר שבע, כשליאור אסולין כעס על מאור מליקסון ואוהד קדוסי שלטענתו לא מסרו לו. אסולין צעק לעברו של עזורי והצוות המקצועי: "בפעם הבאה, תנו להם כדור שישחקו לבד". שחקניו בקבוצה ששמעו את דבריו אמרו: "בושה וחרפה שככה הוא מדבר, הוא האחרון שיכול לדבר ככה, הוא תמיד מחפש את השער".

טברטקו קאלה, המצטיין במשחק, אמר: "אחרי השער שספגנו אני לא מבין מה קרה שם. סכנין לא שיחקה טוב היום וגם אנחנו לא היינו במיטבנו, אבל הצלחנו לסיים עם נקודה. אני לא מרגיש את הלחץ. היום הראינו שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב".

בלבול מרוצה

מרקו בלבול, מאמן בני סכנין, התייחס למשחק שני ברציפות בו קבוצתו לא מפסידה: "אני מרוצה, כי כבר היינו בפיגור של 1:0 וקשה לחזור נגד קבוצה כמו הפועל באר שבע. הגיעה לנו נקודה. נגד מכבי פתח תקוה אמרתי שיש לנו דרך ארוכה כדי ליצור איכות ושערים. במחצית הראשונה לא הופענו למשחק, אבל במחצית השנייה הגענו להרבה מאוד מצבים. אחרי כזו מחצית, אני יכול להיות מרוצה מהמחצית השניה".

לגבי רצונותיו לחזק את הקבוצה במהלך חודש ינואר, אמר בלבול: "בכל שבוע שואלים על החיזוק בינואר. אנחנו לא אחראים לשמועות, אבל כשיגיע ינואר אנחנו נחפש את השחקנים. צריך לחזק את הקבוצה הזו".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully