וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: השקמה ועמישב חיממו מנועים

הרמת גנים מחצו 0:6 את ב. אשקלון (ג') והמלאבסים הביסו 1:5 את בני יפו (ב') בדרך לסיבוב ז', בו ישתתפו הקבוצות מהלאומית

11 קבוצות מליגה א', שתיים מליגה ב' ושתיים נוספות מליגה ג' כבר הבטיחו את מקומן בסיבוב ז' של גביע המדינה, אליו יצטרפו קבוצות הליגה הלאומית ב-5 לינואר. בסוף השבוע האחרון לא ממש נרשמו הפתעות, כשכל קבוצות ליגה א' ששיחקו ביום שישי, העפילו לשלב הבא.

במשחק המרכזי גברה מובילת ליגה א' דרום, הפועל חדרה, 0:1 על מובילת מחוז דרום ב' של ליגה ב', בני אילת. את השער היחיד במשחק כבש אמיר טימניהר כבר אחרי עשר דקות. במפגש מסקרן נוסף על טהרת קבוצות ליגה א' גברה מכבי עירוני נתיבות 0:2 על מכבי קרית גת. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, כבשו מאור פחימה (57) ועאטף אבו בילאל (82) את השערים שסידרו למארחת את המקום בשלב הבא.

במשחק שהיה קצת יותר חד צדדי, הביסה מכבי עמישב פתח תקוה (ליגה א') את מ.ס. יפו (ליגה ב') 1:5. בחגיגה של המלאבסים השתתפו יניב קייקוב (2), סהר טוינה (7), צחי שמריהו (13), כפיר דהן (25, 85). את השער היחיד ליפואים כבש אייל דואק (4). מכבי השקמה חן השתוללה גם היא והרשיתה שש פעמים לבית"ר אשקלון המסכנה מליגה ג' (0:6). יצחק בוחבוט (22, 29), רז אבידן (39), חיים שאבו (62), שחר משה (80) ותומר עיני (82) הפגיזו. נציגות נוספות מליגה א' שהבטיחו את מקומן בסיבוב ז' הן הפועל ערד, שניצחה 0:1 את גדנ"ע יהודה מליגה ג' (ניר חזוט 78), ומכבי עירוני כפר יונה, שהביסה 1:4 את הפועל הוד השרון. עדי שלג כבש את הראשון לכפר יונה (44), רמי כהן (55), שי כחלון (56, 93). איתן טיקר (68) רק צימק.

גם בליגות היותר נמוכות הייתה חגיגת כדורגל של ממש. במשחק המרכזי מבין המפגשים של ליגות ב' ו-ג' הדיחה מכבי קביליו יפו את בני יצ'אלאל רחובות 2:4 בפנדלים אחרי 1:1 בהארכה. אורן יחזקאל העלה את היפואים ליתרון אחרי 13 דקות ומולה טקלה הישווה בדקה ה-28. בבעיטות ההכרעה רחובות החטיאה פעמיים ויפו החטיאה בעיטה של יחזקאל, אבל כפיר אגסי מיפו בעט את הכדור המכריע וסידר ליפו חגיגה אמיתית.

את ההפתעה של משחקי שישי סיפקה מ.כ. מכבי נצרת עילית מליגה ג', שהדיחה את הפועל אחוה חיפה (ליגה ב') עם ניצחון 2:3, והצטרפה למכבי דלית אל כרמל כנציגות ליגה ג' בסיבוב הבא. את שער הניצחון כבש סעיד עבוד בדקה ה-90. ביום שני תנסה הפועל שפרעם, מובילת ליגה ג' גליל עליון, להפתיע את מ.ס. כרמיאל צפת מליגה א'.

משחקי הגביע נפתחו מוקדם יותר, כאשר הפועל דלית אל כרמל (ב'), מכבי כפר קנא (א'), מכבי דלית אל כרמל (ג'), בית"ר כפר סבא (א'), הפועל עפולה (א') ומכבי אום אל פאחם (א') עלו לשלב הבא. עירוני אום אל פאחם העפילה אוטומטית לסיבוב ז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully