וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את בני יהודה

האדומים עשו צעד חשוב בדרך לקיזוז הפער מחיפה בזכות שער של איתי שכטר (12) ומקווה כעת לעזרה של הצהובים ביום שני

משבוע לשבוע זה מתחיל להיראות טוב יותר עבור הפועל תל אביב, שמצליחה לגנוב את תשומת הלב מהיריבה הגדולה שלה בשנתיים האחרונות, מכבי חיפה, וגם הערב (שבת) היא הצליחה לעשות צעד נוסף בדרך לקיזוז הפער מהירוקים לשש נקודות אחרי ניצחון 0:1 על בני יהודה תוך שהיא משיגה ניצחון שישי ברציפות העונה. ביום שני יזדקקו האדומים לעזרה של יריבתם המרה, מכבי תל אביב, שתנסה לעצור את חיפה בבלומפילד ובכך היא מקווה שהמירוץ על האליפות ייפתח מחדש.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב חוגג כיבוש שער. ברני ארדוב
שיתק את ההגנה הזהובה. שכטר/ברני ארדוב

הפועל תל אביב ידעה שללא ניצחון בדרבי הקטן של תל אביב, שהיה בעצם קרב ישיר על המקום השני בין שתי קבוצות שהשיגו את אותו מספר נקודות, יהיה לה עוד יותר קשה להדביק את הירוקים בהמשך. האדומים, שהפגינו התקפה מצוינת במשך רוב שלבי המשחק והגיעו ללא מעט מצבים, כבשו את השער היחיד במשחק כבר אחרי 12 דקות, כשאיתי שכטר הבקיע בפעם העשירית העונה והוכיח מדוע השילוב שלו ושל גוטמן יכול להיות מנצח.

אלא שבני יהודה לא ממש עשתה מספיק כדי לחפש את השוויון. מעט מדי פעמים הגיעו שחקניו של גיא לוזון למצבי בעיטה, וגם אלירן עטר, שעדיין לא ממש התחיל את 2009/10, לא איים על השער של וינסנט אניימה. לוזון, שהחליף בצעד כמעט נואש על חילוף עשרים דקות לסיום כשהוציא את ליניץ' לטובת משה ביטון, ראה בעיקר את האדומים מסודרים יותר ובעיקר מסוכנים יותר. בבני יהודה יצטרכו כעת להסתכל על מכבי תל אביב יותר מאשר על הפועל אם ברצונם לשחזר את ההישג מהשנה שעברה, העפלה לליגה האירופית כי בינתיים הם נראים רחוק מאוד משתי הראשונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מהלך המשחק

דקה 12 - גול! מהלך שהתחיל מביברס נאתכו הסתיים עם שער כשגיל ורמוט קיבל ממנו בצד ימין של הרחבה ומצא את איתי שכטר הלא מכוסה, והחלוץ הפגיז ברגל ימין כדור מצוין פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 23 - פדרו גלבאן לקח בעיטה חופשית מ-22 מטר ושלח אותה מעל השער של אניימה.

דקה 30 - הפעם ורמוט התקדם לכיוון השער ושיחרר כדור לא חזק למרכז השער של איינוגבה, שעצר בקלות.

דקה 33 - ורמוט מצא את נאתכו בתוך הרחבה, ומול איינגובה בעט לגוף של השוער וביזבז הזדמנות נדירה.

דקה 40 - איתן תבריזי הוציא כרטיס צהוב לורמוט על טענות שלו שלא הניף צהוב לאחר עבירה שבוצעה עליו. שכטר, שהצטרף לטענות, קיבל כרטיס גם הוא, מה שגרם לספסל של האדומים לקום על הרגליים ולהלין בפני תבריזי ובפני השופט הרביעי.

דקה 44 - שכטר שלח את לאלה, שהגיע למצב של אחד על אחד מול איינובה, אבל הכדור שלו נעצר באמצעות הרגל של שוער בני יהודה.

דקה 50 - עבירה שסחט עטר הביאה לכדור חופשי מ-19 מטר. בלדוט בעט טוב אבל הכדור שלו עבר מעל השער.

דקה 55 - לאלה שוב נשלח עם כדור ארוך ומצא את עצמו לבד מול איינוגבה, אבל הכדור שלו מהאוויר הלך רק לקורה ושוער בני יהודה הצליח להשתלט.

דקה 56 - אפק יצא למתפרצת ודהר קדימה ולמרות שאיחר במסירה הוא מצא את עטר, שבזווית אלכסונית בעט מעל המשקוף.

דקה 69 - נאתכו קיבל כדור מצוין מורמוט ובעט פצצה מקצה הרחבה, אבל איינוגבה הצליח להדוף לקרן.

דקה 82 - עוז ראלי הרים כדור מצוין למשה ביטון, שלא הגיע מספיק מוכן לנגיחה ושלח אותה החוצה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, סיניסיה ליניץ' (משה ביטון 72), עמרי אפק (לירוי צעירי 67), ג'ורג' אמסיס (אסי בלדוט 46), פדרו גלבאן, אלירן עטר.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'ביץ' (זוראב מנטשאשווילי 67), איתי שכטר (ערן זהבי 85), מהראן לאלה (סמואל יבואה 72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully