וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד ניצחה את בית"ר ירושלים 0:2

אחרי פתיחת עונה חלשה, קפטן מ.ס אשדוד משה אוחיון התעורר, כבש והוביל את קבוצתו ל-0:2 גדול על בית"ר ירושלים

עכשיו זה רשמי. בית"ר ירושלים במשבר. מחזיקת הגביע הפסידה הערב (שבת) 2:0 למ.ס אשדוד וסגרה משחק שלישי ללא ניצחון. מעבר לתוצאה המאכזבת, בית"ר נראתה כבויה במיוחד, רכה בהגנה ולא הפגינה שום רוח לחימה לכל אורך 90 הדקות. אשדוד, אחת הקבוצות ההתקפיות הגרועות בליגה, הגיעה בקלות למצבים ושלטה ללא עוררין במשחק תוך שהיא נהנית מהופעה מצוינת של הקפטן משה אוחיון, במשחקו הטוב העונה.

משה אוחיון שחקן מ.ס. אשדוד. יותם רונן
ברוך שובך. אוחיון/יותם רונן

בית"ר הגיעה למשחק לאחר שבוע סוער. האווירה הגרועה במועדון, שהגיעה לשיאה בעימות בין קובי מויאל לעידן טל, באה היטב לידי ביטוי במשחק. בית"ר הלחוצה מהתוצאות הלא טובות בתקופה האחרונה התקשתה להיכנס למשחק. גם עם אבירם ברוכיאן וברק יצחקי בהרכבף, מחזיקת הגביע לא הגיעה לאשדוד והציגה משחק נרפה מן הפתיחה. פאולו דה לה האסה הרחיק פעם אחת מהקו, אריאל הרוש הוסיף שתי הצלות גדולות והמחצית הסתיימה ללא שערים.

עם פתיחת המחצית השנייה, גם המזל נגמר לבית"ר. בדקה ה-47, דה לה האסה החלש איבד כדור במרכז השדה, משה אוחיון פרץ באין מפריע, איש משחקני ההגנה של בית"ר לא ניגש אליו והקפטן ירה מ-25 מטרים לרשת של הרוש. המקומיים המשיכו לשלוט והקפטן היה במרכז העניינים גם בשער השני. מסירה נפלאה של אוחיון מצאה את עידן שדה המוכשר שבישל בנגיעה לעידן שריקי. 0:2 לאשדוד בדקה ה-71. דייויד גומז המחליף עוד ניסה לייצר משהו התקפי, אבל במקרים הספורים שנדרש לכך, דרגאן סטויקיץ' הוכיח שוב שהוא אחד השוערים הטובים בליגת העל.

אשדוד כבר במקום החמישי עם 16 נקודות. יוסי מזרחי נהנה מחבורה מוכשרת, אגוז הגנתי קשה לפיצוח עם שחקנים מוכשרים בכל עמדה. לאשדוד בהחלט פוטנציאל להעפיל לפלייאוף העליון. בית"ר מצידה ממשיכה להידרדר. קשה להאמין שבבירה דיברו העונה במונחים של אליפות. למרות האיכות שלה, מחזיקת הגביע חייבת שינוי. כשהשחקנים הבכירים לא פוגעים, הקהל לא מאמין ורוח הלחימה לא בנמצא, הכיוון הוא אחד - מרכז הטבלה.

מהלך המשחק

דקה 3: יצחקי השתחרר על סף הרחבה ובעט כדור חלש לידיים של סטויקיץ'.

דקה 17: כדור קרן של אשדוד הוסט בראש לעברו של קינגווה. הקמרוני בעט מתוך הרחבה ודה לה האסה הרחיק מהקו.

דקה 23: רביבו גבר על טיבי באגף השמאלי, הוציא רוחב לשריקי שהשתהה בבעיטה ואפשר להרוש לעצור.

דקה 37: אשדוד ביצעה תרגיל בכדור נייח והוציאה כדור מהיר לרביבו, הקשר הצעיר הגביה משמאל היישר לראשו של מקרייב החופשי, שנגח משבעה מטרים, אבל הרוש הדף ברגלו.

דקה 47: גול! דה לה האסה איבד כדור במרכז המגרש ומשה אוחיון דהר באין מפריע ושחרר כדור מ-25 מטרים, שנעצר רק ברשת. 0:1 לאשדוד.

דקה 66: אוחיון ירה כדור חופשי אדיר ופספס בסנטימטרים את החיבורים.

דקה 71: גול! משה אוחיון הריץ את שדה באגף הימני. שדה הרים למרכז הרחבה ושריקי החופשי נגח לרשת. 0:2 לאשדוד.

דקה 81: גומז התרומם לכדור קרן ונגח לעבר השער, סטויקיץ' הצילח להדוף.

דקה 83: בית"ר שוב קרובה לכיבוש. טיבי הגביה מימין, טל הסתנן ונגח מתוך תיבת החמש, אך סטויקיץ' היה במקום.

הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', מתן אוחיון, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה, עידן שדה (ניר נחום, 80), משה אוחיון, שי רביבו (נפצע - אדיר טובול, 58), עידן שריקי (ברוך דגו, 83), דימיטאר מקרייב.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל (עידן ורד, 56), עידן טל, פאולו דה לה האסה, אבירם ברוכיאן (דיוויד גומז, 79), ברק יצחקי, טוטו תמוז (עמית בן שושן, 76).

משה אוחיון שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער (משמאל) לצידו שי רביבו, רחמים צ'קול. יותם רונן
מול ההגנה של בית"ר, גם ההתקפה הגרועה בליגה חוגגת/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully