וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לסלטיק, חשש בקבוצה מהפגנות פרו פלסטינאיות

הקבוצה שתפגוש את הפועל תל אביב ניצחה 1:3 את סט מירן, אך מודאגת מקריאה לאוהדיה להפגין נגד הקבוצה הישראלית

ביום רביעי הקרוב תארח סלטיק את הפועל תל אביב במסגרת המחזור החמישי בליגה האירופית, ורגע לפני שזה קורה, התפנו הסקוטים לעשות את העבודה בליגה, עם ניצחון 1:3 על סט. מירן.

סלטיק פתחה טוב את המשחק, והחלה תוקפת את שערה של סט. מירן, ללא הצלחה. רק בדקה ה-39 מצאו המארחים את הרשת, כשכריס אינס דחק את הכדור לשערו שלו. סלטיק ניצלה את המומנטום והכפילה את יתרונה שלוש דקות מאוחר יותר, מרגליו של גיורגיוס סמאראס, אבל סט. מירן הצליחה לצמק מעט לפני ההפסקה, כשמייקל היגדון הכניע את לוקאס זאלוסקה. אלא שהמארחים שמרו על היתרון, ובדקה ה-61 הבטיח סקוט מקדונלד את הניצחון, רגע לפני הפועל תל אביב.

אלא שלא הכל ורוד בסלטיק. פחות משבוע לפני המשחק מול הפועל תל אביב, גילו ראשי הקבוצה מגלאזגו על התארגנות של האוהדים ליצור פרובוקציות במהלך המשחק ולהניף ביציעים את דגלי פלסטין.

הכל התחיל במכתב שהעביר אחד מראשי הארגונים הפרו-פלסטינים בסקוטלנד, לראשי האוהדים של הקבוצה: "מיליוני אנשים בעולם יצפו במשחק הזה, כולל בישראל ובפלסטין. אנחנו רוצים להבהיר כי אין לנו כוונה להאשים את שחקני הפועל תל אביב, או את אוהדיה, בפעולות המתועבות של ממשלת ישראל. כל מה שאנחנו מבקשים זה שתצטרפו אלינו במחאה שזועקת לשלום ולמדינה פלסטינית עצמאית".

ראשי סלטיק לעומת זאת, מאוד לא אהבו את העובדה שאנשים מנסים לנצל את המועדון לצרכים פוליטיים, ודובר המועדון אמר בתגובה: "הסלטיק פארק לא נועד למחאות פוליטיות, ואנחנו מאמינים בהשפעה של הכדורגל לצורך קירוב לבבות. במקרה הזה דווקא צריך לקחת דוגמא מהפועל תל אביב ואוהדיה, שיוצרים את קירוב הלבבות בתוך המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully