וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם עמרי כספי חגג על הנטס

הישראלי קלע 18 נקודות והיה אחד הבולטים בניצחונה של סקרמנטו 96:109 על ניו ג'רזי, שרשמה את הפסדה ה-16

עמרי כספי הצטרף לפנות בוקר (שבת) לרשימה המכובדת של השחקנים שנעזרו בניו ג'רזי נטס החלשה כדי לשבור שיאי סטטיסטיקה. סקרמנטו ניצחה את הנטס 96:109, וכספי רשם ערב מרשים עם 18 נקודות (6 מ-11 מהשדה, 2 מ-2 לשלוש), 4 ריבאונדים, אסיסט וחטיפה - כל זה ב-30:42 דק' משחק. כספי שיפר למעשה בנקודה אחת את שיא הנקודות שלו בליגה, וסקרמנטו שיפרה את מאזנה לשבעה ניצחונות לעומת שמונה הפסדים. ניו ג'רזי לעומת זאת, ירדה למאזן נוראי של 16:0, והיא רחוקה הפסד אחד מפתיחת העונה הגרועה ביותר של קבוצת NBA בהיסטוריה. כדי להימנע מהשוואת השיא השלילי אותו חולקות מיאמי היט ולוס אנג'לס קליפרס, הנטס יצטרכו לנצח ביום ראשון את לוס אנג'לס לייקרס בסטייפלס סננטר.

הנטס לא סיכנו את הקינגס בשום שלב במשחק, וכבר אחרי שש דקות סקרמנטו עלתה ליתרון דו ספרתי. כספי פתח אמנם את המשחק ברצף של החטאות מהעונשין והשדה, אבל חבריו שיחקו בצורה משוחחרת, מה שעזר לו להיכנס למשחק מהר מאוד ברבע השני ולתרום את החלק המכובד שלו. זה התחיל בשלשה שהעלתה את הקינגס ל-24:40, והמשיך בשתי מתפרצות שהאחרונה הסתיימה בדאנק אחרי חטיפה שלו, וקבעה 35:57 לסקרמנטו לקראת המחצית. הנטס עד הצליחו לצמק את הפיגור שלהם לשש נקודות בלבד ברבע השלישי, אלא שהקינגס הגיבו בריצת 8:17 והבטיחו את הניצחון בשלב מוקדם.

ברבע האחרון, ניו ג'רזי עברה לאסטרטגיית "האק א-עמרי", כלומר ביצעו על כספי עבירות מכוונות בתקווה שהוא ימשיך את הסטטיסטיקה של המחצית הראשונה ויחטיא מקו העונשין. אבל כספי פגע ב-3 מ-4 זריקות, וסגר כאמור ערב גדול לסקרמנטו, שניצחה שני משחקים ברצף אחרי ארבעה הפסדים.

פרט לכספי, טייריק אוואנס ובנו אודריך הובילו את סקרמנטו עם 21 נקודות כל אחד, ספנסר הוז הוסיף 16 נקודות ו-10 ריבאונדים. דווין האריס הוביל את הנטס עם 25 נקודות, ברוק לופז הוסיף 24 ו-11 ריבאונדים וכריס דגלאס-רוברטס סיים עם 21.

מאמנה של סקרמנטו, פול ווסטפאל, אמר בסיום המשחק: "ההתקפה תמיד נראית טוב יותר כשהכדורים נכנסים לסל, יש לנו שחקנים שמשלימים אחד את השני מצויין וזה ממש לא מפתיע אותי לראות אותם בתצוגה כזאת. יש עוד הרבה מקום לשיפור, וגם לאופטימיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully