וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו מוריניו רוצה לאמן בספרד

הדיווחים שמאמן אינטר יפוטר הביאו אותו לחשוב על עתידו. זאנטי מאיים לרדת מהמגרש אם קהל יובה יהיה גזען כלפי באלוטלי

ז'וזה מוריניו פיזר מאז שהיגר לאיטליה הצהרות רבות על כך שהוא רוצה לשוב לאמן באנגליה, שזו המדינה שהוא אוהב, ובה הוא מעוניין לעבוד, אלא שכעת המאמן הפורטוגלי מרחיב את היריעה, כשהוא מצהיר שהוא גם חושק לעבוד בליגה הספרדית.

דיווחים שיוצאים בימים האחרונים מהתקשורת האיטלקית מדברים על כך שאם מוריניו לא יצליח להביא את אינטר לשמינית גמר ליגת האלופות, הרי שהמאמן ישלם על כך בכסאו. יצוין כי נשיא הנראזורי מאסימו מוראטי דחה דיווחים אלו ונתן גיבוי מלא למאמנו המוחצן.

אלא שבגב שקיבל המיוחד מהנשיא לא מנע מבעדו לחשוב ולתכנן את הבאות. "אימנתי באנגליה וכעת אני באיטליה. מי יודע, אולי יום אחד אאמן בליגה הספרדית", אמר בראיון לעיתון הפורטוגזי, 'רקורד', ואולי רמז על משהו שהוא יודע ואנחנו לא?

כשנשאל מוריניו מהי עמדתו לגבי אימון נבחרת פורטוגל, אמר: "ברור שאימון הנבחרת זה אחד האובייקטים שלי בעתיד, לא עכשיו. אולי כשאני אהיה בן 60-70. אני רוצה להיות כמו ג'ובאני טראפטוני".

לזאנטי נמאס מגזענות

ב-5 לדצמבר ייערך הקרב המסקרן, הדרבי ד'איטליה, כאשר יובנטוס תארח את אינטר בקרב צמרת בליגה האיטלקית. קפטן הנראזורי חאבייר זאנטי מתריע מבעוד מועד כי אם יישמעו במהלך המשחק הערות גזעניות כמו נהמות למשל כנגד חלוצה השחור של אלופת איטליה, מריו באלוטלי, הרי שהוא וחבריו ירדו מהמגרש.

"אם משהו יקרה, אני לא אהסס ללכת לשופט ולבקש ממנו לעצור את המשחק", אמר זאנטי לעיתון 'גאזטה דלו ספורט'. יצוין כי יובה כבר נקנסה על ידי התאחדות הכדורגל בארץ המגף בסכום פעוט של 18 אלף יורו על הערות גזעניות שהשמיעו אוהדיה נגד החלוץ במשחק אחר של הקבוצה. בעונה הקודמת, הדרבי ד'איטליה אופיין בהערות גזעניות רבות, דבר שהביא את ההתאחדות להמליץ שמשחקי הגברת הזקנה ייערכו ללא קהל.

זאנטי התייחס אף בראיון בעיתון גם לקראת הצפוי לקבוצה במחזור האחרון של ליגת האלופות, לאחר שסיכוייה להעפיל לשמינית הגמר ירדו לאחר ההפסד 2:0 לברצלונה. "אני לא חושב שהאוהדים ויתרו, וגם הקבוצה לא. אני בטוח שהקהל יעזור לנו במשחק נגד רובין קאזאן לעלות לשמינית הגמר".

זאנטי אף התייחס לדבריו של מאמנו, מוריניו, שאמר אחרי המשחק שבארסה קבוצה טובה יותר מאינטר. "אני חושב שהוא דיבר על המשחק הספציפי הזה", אמר הקשר הארגנטינאי. "אני לא חושב שהשיפוט שלו היה החלטי בעניין".

* מגנה של מילאן, מאסימו אודו, עשוי להיעדר לתקופה של כחודשיים מהמגרשים, לאחר שנפצע בירכו השמאלית במשחק התיקו 1:1 של הרוסונרי נגד מארסיי, במסגרת המחזור החמישי של ליגת האלופות ביום רביעי האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully