וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל ר"ג: מי מהעולות תעלה?

הקבוצה מהכרמל רוצה להתאושש אחרי 5 הפסדים רצופים, האורדונים רוצים לפתוח מסע נגד העולות עם ניצחון (ש', 19:00)

שבוע לא פשוט עבר על הפועל חיפה, שערכה היום (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול הפועל רמת גן (19:00). לאחר חמישה הפסדים ברציפות, מורגש הלחץ היטב אצל האדומים מהכרמל והפסד שישי ברציפות עשוי לגרור השלכות כואבות, כשייתכן שמשרתו של שלומי דורה תהיה בסכנה אמיתית לראשונה, וזאת לאור היכולת של הקבוצה בשבועות האחרונים.

עוד לפני האימון הבוקר, ממנו נמנע דורה מלתרגל את ההרכב למחר, ערך המאמן אסיפה בה דיבר על הביקורת כנגד קבוצתו: "הדברים תלויים בנו. הביקורת של היום היא בגלל שהקבוצה פתחה טוב את הליגה". בחיפה יודעים את חשיבות המשחק מחר ולאורך כל השבוע ניסו להוריד את הלחץ לקראת המשחק ואף ערכו יום כיף לשחקנים בבית מלון בטבריה. המנכ"ל אפרים גבאי אמר השבוע: "יש לנו משחק מאוד חשוב, אבל אנחנו מתכוננים אליו כמו לכל משחק. למרות מה שמנסים לצייר, אין לחץ בקבוצה".

דורה כאמור לא תרגל היום את ההרכב, אבל על פי אימוני השבוע החולף ניתן להסיק כי הוא יערוך שני שינויים מרכזיים. הראשון הוא בשער, כשעומרי אלון יעלה במקומו של גליל בן שנן שהפגין יכולת חלשה בשבועות האחרונים, והשני יהיה כנראה הצבתו הישאם כיוואן, שיעלה במקומו של עדן בן בסט. יתכן גם שכיוואן יעלה בסופו של דבר במקומו של בריאן חרסיסיץ' ורק מחר לפני המשחק יחליט דורה האם הוא יישאר עם אותו מערך או יעלה מערך שיכלול חמישה קשרים, כשירו בלו משמש כחלוץ בודד.

הרכב משוער: עומרי אלון, עודד אלקיים, סיביטי ליפנייה, אושרי רואש, איל טרטצקי, יוסי דורה, בריאן חרסיסיץ', רן אבוקרט, ערן לוי, הישאם כיוואן (עדן בן בסט), ירו בלו.

סרג' איילי חוזר להרכב, קובי מוסא בספק

הפועל רמת גן תגיע מחר למשחק נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר כשהיא מקווה לא להיות זו שעל גבה יתאוששו החיפאים, שמגיעים למשחק אחרי חמישה הפסדים רצופים. הרמת גנים שנוצחו במחזור שעבר 2:0 על ידי בני יהודה, פותחים השבוע בסדרה של שלושה משחקים רצופים נגד העולות החדשות ובמועדון מקווים לצבור נקודות שייתנו לקבוצה בטחון ושקט לקראת ההמשך.

המאמן יובל נעים, שמתחילת העונה מתמודד עם מכת פציעות בקבוצה, ייאלץ להסתדר מחר ללא הקשר הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ', שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי וכנראה גם ללא המגן קובי מוסא שלא חש בטוב והוא בספק גדול למשחק. לרשימת החסרים צריך להוסיף כמובן גם את הקשר בן לוז שהודיע השבוע על פרישה מכדורגל בעקבות פציעה טורדנית בקרסול.

קרלוס צ'קאנה, שפתח בשבוע שעבר בחוד והוחלף בדקה ה-30 נגד בני יהודה, צפוי לפתוח מחר בעמדת המגן הימני על במקומו של מוסא החולה. הבלם גולן חרמון, שסבל במהלך השבוע מפציעה בשריר הירך האחורי, ערך הבוקר אימון מלא והוא צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצידו של חיים מלכה. אסי דומב נמצא בכוננות למקרה שמצבו של חרמון יחמיר עד מחר. מי שחוזר לסגל וישירות להרכב הפותח הוא החלוץ מחוף השנהב סרג' איילי, שהחלים לגמרי מקרע בשריר רגלו ויחזור למגרשים לראשונה מזה חודש וחצי בהם צפה בקבוצה מהיציע. איילי יפתח בחוד לצידו של ג'ורג' דאטורו בחוד.

הרכב משוער: רפי כהן, קרלוס צ'קאנה (קובי מוסא), גולן חרמון, חיים מלכה, בני חדד, וויליאם סוארז, שי חדד, תומר תייר, קובי חסן, סרג' איילי, ג'ורג' דאטורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully