וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - בית"ר ירושלים: סערה בבירה

תחושות קשות בבית"ר אחרי שמקורבו של שום, ארצי בן יעקב תקף שחקנים בראיון לקראת אשדוד (ש' 19:00, ספורט 2)

המגן אורי אוזן צפוי לחזור לסגל מ.ס. אשדוד לקראת המשחק בו תארח הקבוצה את בית"ר ירושלים באיצטדיון הי"א באשדוד (שבת, 19:10, ספורט 2). אוזן, שבשבוע שעבר לא התלבש במשחק בו ניצחה אשדוד בחוץ את מכבי נתניה, יכלל בסגל אולם יפתח ככל הנראה על הספסל.

באשדוד מקווים להמשיך במומנטום החיובי לאחר הניצחון בנתניה, שהושג אחרי שישה מחזורים בהם הקבוצה לא ניצחה. המאמן יוסי מזרחי צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר עידן שריקי, שכבש את שער הניצחון בנתניה, עשוי לפתוח בחוד ההתקפה על חשבונו של ניר נחום שיסופסל. מי שעוד עשוי לאבד את מקומו בהרכב הוא ברוך דגו, שפתח בשבוע שעבר בהרכב והפעם יתחיל את המשחק ככל הנראה על הספסל.

השבוע שוחרר מאשדוד הקשר הסרבי ננאד בגוביץ', שלא הצליח להשתלב מקצועית וחברתית במועדון. לבגוביץ' היה חוזה עד סוף חודש דצמבר הקרוב ושני הצדדים העדיפו להיפרד ברוח טובה.
"אנחנו באים אחרי ניצחון מול מכבי נתניה וזה אמור לתת לנו הרבה אוויר ובטחון", אמר המאמן מזרחי לקראת המשחק נגד הקבוצה בה גדל. "ברור שנגד בית"ר ירושלים זה יהיה שונה לגמרי והרבה יותר קשה, אבל אפשר לעשות את זה ולנצח, בטח בבית שלנו. בית"ר לא נמצאת בתקופה הכי טובה ואני מקווה שנעשה תוצאה טובה".

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ'; מתן אוחיון (אורי אוזן), כריסטיאן גונסאלס, ישראל ראש, רחמים צ'קול; סטפן קינגווה, עידן ויצמן, משה אוחיון, שי רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

בנאדו ייעדר, בן יוסף בהרכב

כשתוצאות מאכזבות ויכולת דלה עומדים כצל מעל ראשה, תנסה בית"ר ירושלים לחזור למסלול הניצחונות מול מ.ס אשדוד (שבת, 19:00, ספורט 2). השבוע הנוכחי בפרט והתקופה האחרונה בכלל מאופיינים בלחצים גדולים שמבעבעים מתחת לפני השטח עקב חוסר ההצלחה, ובימים האחרונים דברים החלו להתפוצץ. עידן טל וקובי מויאל התעמתו ונזרקו מהאימון ביום חמישי, ובניגוד למקובל אף אחד בבית"ר לא הסכים לדבר לקראת המשחק.

אם לא די בכך, הבוקר התפרסם בעיתון "ידיעות ירושלים" ראיון עם פרקליטו של יצחק שום, ארצי בן יעקב, בו תקף את שחקני הקבוצה. "אם הייתי יו"ר בית"ר ירושלים הייתי אומר ליצחקי: 'סע לאירופה ותעזוב אותנו בשקט'. הוא כוכב במרכאות, על המגרש רואים שהראש שלו לא בבית"ר. עד כמה שזה עצוב, יצחקי היה ואיננו עוד. בשבת ראיתי אותו מפספס גול בטוח ובכזה זלזול, עם חיוך כזה מעושה על הפנים, כאילו לא קרה כלום. הוא משדר שזה לא מעניין אותו".

"אצלי הוא היה יושב אחרי מקרה כזה חודש וחצי ביציע", הוסיף חלוצה האגדי של בית"ר על החלוץ הנוכחי, ואמר כי "הוא וברוכיאן כל שבוע מועמדים לגרמניה, ספרד, בלגיה והשד יודע איפה עוד. רואים את הקונצים שלהם באגו ובזלזול. הם עושים עקבים ברגעים מכריעים".

גם על יתר הוותיקים של בית"ר לא חס בן יעקב. "במקום שבנאדו, גרשון, ועידן טל יסחבו את הצעירים, הם נגררים מאחוריהם. השלושה האלה הרבה מעבר לשיא. אולי, וזה אולי גדול, הם היו פעם כוכבים, אבל היום הם כבר לא".

גורמים בקבוצה ובסביבת השחקנים המדוברים חשים כי הדברים שנאמרו מפי חברו הטוב של שום מבטאים את תחושותיו של המאמן עצמו, כשבתוכנית הספורט של רדיו ירושלים סיפר מישל דיין כי "לראיון הזה יהיו השלכות קשות. הדברים נשמעים כאילו הם מפי מישהו ממורמר מתוך המערכת ולא של מישהו חיצוני". אלי אוחנה הוסיף כי "אם מישהו המקורב אלי היה מתבטא ככה על קבוצה שהייתי מאמן לא הייתי מרגיש בנוח לבוא לאימון".

בן יעקב עצמו הבהיר לוואלה! ספורט כי "בסך הכל שאלו אותי לדעתי לגבי מצבה של בית"ר וניתחתי אותו. אם מישהו חושב שאני, שחקן עבר עתיר זכויות במועדון, צריך אישור משום או להתייעץ איתו בשביל לדבר על בית"ר, אז הוא טועה".

בן יעקב המשיך במשנתו וסיפר כי "אין מה לעשות, בית"ר היום היא קבוצה בינונית לכל היותר, וכל מי שלא רואה את זה וחושב שזו קבוצה שיכולה לרוץ לאליפות חי חלומות באספמיה. הראש של יצחקי וברוכיאן באירופה וזה פוגע בכל הקבוצה, הוותיקים מעבר לשיא, והצעירים לא מספיק טובים בשביל לסחוב את בית"ר. אני לא מנקה את שום מאחריות כמובן, אבל זה ששחקנים אומרים שהוא מיושן זה מגוחך, לפני שנתיים הוא זכה איתם בדאבל ופתאום הוא מיושן וזה מפריע להם לשחק טוב?"

גם בצד המקצועי שום לא יכול לנוח על זרי הדפנה, כשיחסר את אריק בנאדו. הבלם עדיין לא החלים ממחלת השפעת ולא התאמן גם ביום שישי. את מקומו יתפוס תומר בן יוסף, שיערוך הופעת בכורה בהרכב העונה. בנאדו לא צפוי להיכלל אפילו בסגל הקבוצה. גם אלירן דנין ישאר מחוץ לסגל עקב מתיחה בשריר.

קשרה המצטיין של הקבוצה עידן ורד אמנם התאמן בצורה מלאה השבוע, אך החשש מהחרפת פציעתו בכתף מטריד את אנשי הצוות המקצועי והרפואי של המועדון. ורד יעבור בדיקות מקיפות ביום שני, בהן תתברר חומרת הפציעה. בשבת, סמוך לפתיחת המשחק, יוחלט האם ורד יפתח בהרכב או לא, כשג'וניור ויסה הפרואני יחליפו בהרכב במידה שזה ישאר בחוץ.

מי שיחזרו להרכב הם ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן, שנעדרו ממנו בשבוע שעבר לאחר שלא החלימו לחלוטין מפציעותיהם. השבוע התאמנו השניים כרגיל והם צפויים לתפוס את מקומם של עמית בן שושן וג'וניור ויסה או עידן ורד, אם זה לא יוכל לשחק. גם ביום שישי תורגל איתן טיבי בהרכב הפותח, ונראה כי יפתח כמגן ימני במקומו של חן עזריאל, אם כי גם בשבוע שעבר תורגל בהרכב במשך כל השבוע ולבסוף פתח על הספסל.

הרכב משוער: אריאל הרוש, איתן טיבי, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל, עידן טל, ג'וניור ויסה (עידן ורד), אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully