וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל ת"א: גוטמן סומך על לאלה

החלוץ, שהוכיח יכולת גבוהה לאחרונה, יפתח בחוד נגד הזהובים (ש', 19:30, ספ' 1). אפק ואמסיס בהרכב של גיא לוזון

בני יהודה ערכה ביום שישי את האימון המסכם וסיימה את הכנותיה לקראת קרב הצמרת המסקרן נגד הפועל תל אביב בבלומפילד (שבת, 19:30, ספורט 1). למרות חשיבות המשחק ניסו בשכונה לשדר השבוע עסקים כרגיל, ולא ערכו הכנות מיוחדות בגלל זהות היריבה או יוקרת ההתמודדות. הזהובים מגיעים למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים בליגה, כאשר ניצחון נוסף נגד האדומים ייקבע סופית את מעמדם כקבוצת צמרת לכל דבר.

סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן גיא לוזון, מה שיוצר תחרות גדולה לא רק על מקום הרכב אלא גם על ה-16 שיולבשו למשחק. ביום שישי החליט לוזון להשאיר מחוץ לסגל את לירן כהן ועומר רפס, כאשר השיקולים הם מקצועיים בלבד. לוזון מתכנן רק שינוי אחד בהרכב לעומת השבוע שעבר, כאשר הקשר עומרי אפק שהחלים לגמרי מהמתיחה בשריר רגלו, צפוי לפתוח בצד ימין של הקישור, ככל הנראה על חשבונו של לירוי צעירי שיסופסל. "עומרי אפק כשיר ורעב מאוד לשחק", אמר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט.

מהראן ראדי וסיניסיה ליניץ' יפתחו בקישור האחורי וג'ורג' אמסיס, שכבש שער מרהיב בשבוע שעבר, ימשיך לקבל את חולצת ההרכב. אסי בלדוט ומשה ביטון ימתינו להזדמנות מהספסל. הצמד פדרו גלבאן ואלירן עטר יתופקד כרגיל בחוד ההתקפה.

בבוקר יום שישי התקיימה גם אסיפת הוידאו הטקטית של הקבוצה לקראת המשחק. בנוסף לקטעים ערוכים ממשחקה של הקבוצה בשבוע שעבר נגד הפועל רמת גן, הקרין גיא לוזון לחניכיו את המשחק בו ניצחה ליברפול בחוץ את ברצלונה 1:2 בנואו קאמפ, במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות של עונת 2006/07,, כאשר הוא מדגים לשחקניו את העמידה הטקטית המושלמת שהציגו שחקני ליברפול באותו משחק. לוזון אמר לשחקניו שבאותו משחק הגיעה ברצלונה כפייבוריטית מובהקת אבל העמידה הטקטית והמשמעת הקבוצתית ניצחו עבור האדומים האנגלים את המשחק, וזה מה שהוא מצפה מחניכיו גם במשחק.

טירוף מכירת הכרטיסים לקראת המשחק המשיך גם בצהרי יום שישי. כ-8,000 צופים כבר הבטיחו את מקומם ביציעי בלומפילד כאשר נכון לעכשיו נראה שמאזן הכוחות ביציעים יהיה די שווה. ראשי ארגון האוהדים "אריות יהודה", פנו בקריאה לאוהדים הזהובים ואמרו שהמשחק הזה הוא צו 8 לאוהדים וההערכות בשכונה זהה להערכות שהיתה לפני המשחק נגד איינדהובן בליגה האירופאית. האוהדים מתכננים קרנבל כתום ביציעים, שיכלול, טון קונפטי, אלפי דגלונים כתומים, תופים ומספר דגלי ענק שייפרסו ביציע.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, סיניסיה ליניץ', עומרי אפק, ג'ורג' אמסיס, פדרו גלבאן, אלירן עטר.

גוטמן הזהיר: "בבני יהודה כל שחקן יודע בדיוק את תפקידו"

"המשחק מול בני יהודה הוא מבחן חשוב עבורנו", אמר קשר הפועל תל אביב גילי ורמוט אחרי הניצחון הגדול על הפועל פתח תקוה במחזור הקודם, ואכן, במשך כל השבוע הורגשה דריכות בקרב האדומים לקראת הדרבי נגד הזהובים (שבת, 19:30, ספורט 1). הפועל תל אביב סיימה ביום שישי את הכנותיה למשחק, ועליה לדאוג מנתון אחד מעניין: בעוד שהפועל תל אביב בדרך כלל מנצחת את הזהובים במשחקים הביתיים שלה, מאז שבני יהודה עזבה את השכונה הצליחו האדומים לנצח רק פעמיים בבלומפילד משחק ביתי של הזהובים.

עוד לפני האימון המסכם ערך אלי גוטמן אסיפת קבוצה, בה הרעיף מחמאות על שחקני היריבה: "בני יהודה היא קבוצה מאורגנת ומאומנת היטב. כל שחקן שם על המגרש יודע בדיוק את תפקידו". לאחר מכן הראה המאמן קטעי וידאו של המשחק האחרון מול הפועל פתח תקווה, וקינח עם כמה ביצועים מהמשחק של ברצלונה מול אינטר. "זו הדרך לעשות לחץ על הכדור וככה אנחנו גם צריכים לעשות", הוסיף המאמן.

סמואל יבואה, שהחלים מפציעתו, לא יעלה בהרכב אלא יחכה להזדמנות מהספסל. מהראן לאלה, שהוכיח יכולת מצוינת במשחקים האחרונים, ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. המשמעות היא שגוטמן ימשיך עם אותו הרכב שפתח מול פתח תקווה. ניל אברבנל, ששב מהפציעה בכתפו, ישוב לסגל הקבוצה ויהיה לשוער המחליף ואילו שי אבוטבול, שנכלל בסגל בשבוע שעבר, יראה מהיציע את המשחק ולא יהיה בסגל למשחק.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דאגלס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'ביץ', איתי שכטר, מהראן לאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully