וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: גודס לא רוצה בעיות

אחרי שטיילו מול שאלואי, ינסו בירושלים לא למעוד מול נהריה של יעקב ג'ינו, שלא ניצחה מעולם בירושלים (18:45, 5+ לייב)

המחזור השישי בליגת העל ייצא לדרך מחר (שבת), כשהפועל ירושלים, השישית בטבלה, תארח את התשיעית, עירוני נהריה (18:45, שידור ישיר ב-5+ לייב, שופטים: מיכאלי, כהן וובר). בעונה שעברה נפגשו שתי הקבוצות חמש פעמים, כאשר במפגש הליגה הראשון ניצחה ירושלים בזכות סל בשניות הסיום של יובל נעימי 92:93, ואילו בגומלין בנהריה ניצחה הקבוצה הצפונית בקלות 67:82. ברבע גמר הפלייאוף נפגשו שתי הקבוצות שוב, וירושלים ניצחה בקלות את שלושת המשחקים בדרך לחצי גמר הפיינל פור.

המפגש מול נהריה יהיה המשחק השני העונה בליגה שירושלים תגיע אליו בין שני משחקי יורוקאפ, לאחר שבפעם הראשונה, במחזור הראשון מול ראשון לציון, יצאה הקבוצה עם ניצחון חוץ. בירושלים מעודדים משילובו של הגארד פו ג'טר, ששיחק מעל 25 דקות בניצחון על שאלואי באמצע השבוע, ומקווים שיוכל להוריד את הלחץ מעל יובל נעימי ויוגב אוחיון, שעדיין לא כשיר לגמרי. מי שנמצא בספק למשחק הוא שרון ששון, שלא התלבש בשני המשחקים האחרונים בשל פציעה באגן. בקבוצה מקווים לתרומה נכבדת של ברנדון האנטר, שהציג יכולת טובה במשחקי היורוקאפ, אך בליגה לא הצליח להתבלט. ירושלים תצא ביום שני למשחק היורוקאפ מול אריס סלוניקי ביוון.

מנגד בנהריה לא הצליחו ליצור רצף ניצחונות מתחילת העונה, אך מצב הקבוצה מעודד לעומת התחזיות הקודרות שנחזו לקבוצה. מי שחוזר לסגל הקבוצה הוא הגארד אור איתן, שקלע 16 נקודות בשלושת המשחקים הראשונים של העונה, אך לא שיחק בשני המשחקים האחרונים בשל פציעה בברך. בדיקת MRI שערך השבוע איתן הוכיחה כי השחקן כשיר, והוא חזר לאימונים ביום רביעי. דימארקו ג'ונסון, שהיה אמור להיות משוחרר מנהריה אחרי המשחק מול אשקלון ביום ראשון שעבר, יישאר בקבוצה לבינתיים. נהריה מגיעה למשחק בידיעה שבהיסטוריית המועדון עדיין לא נרשם ניצחון במלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully