וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: דויד ודודו חילקו את הנקודות

וייה הבקיע לולנסיה, מאיורקה ואוואט השוו לקראת הסיום בדרך ל-1:1. 0:1 לחיחון על ויאריאל. מלאגה סחטה תיקו מסביליה

בעוד ספרד סופרת את הדקות לקראת ה"אל קלאסיקו" בין ברצלונה לריאל מדריד ביום ראשון, שאר קבוצות הצמרת חוככות ידיים ומקוות לתיקו בין שתי הענקיות כדי לצמק את הפער מהן. משחקי המחזור ה-12 בספרד נפתחו ביום שבת והצמרת ממשיכה להיות רותחת לא רק בשל התוצאה שתגיע מהקאמפ נואו.

השלישית בטבלה, סביליה, היתה רחוקה רק 3 נקודות מהמקום הראשון, לפני המשחק שלה מול נועלת הטבלה ממלאגה, אבל פיגור 2:0 במחצית השניה הכניס אותה להלם, ממנו יצאה בעיקר תודות לצמד של לואיס פביאנו, שקבע 2:2 מאכזב בסיום. הרביעית בטבלה, ולנסיה, שמטה שתי נקודות חשובות בביתה למאיורקה, עם 1:1 מאכזב. בין ולנסיה למאיורקה, השישית בטבלה, מפרידות רק שתי נקודות, ובאיים הקנאריים מפתחים תיאבון וחולמים על ניצחון גדול במסטאיה, ניצחון שייקרב אותם לחבורה המובילה של הליגה.

ספורטינג חיחון - ויאריאל 0:1

המשחק שפתח את המחזור הפגיש את אחת הקבוצות המפתיעות של העונה, המארחים מחיחון, לבין אחת הקבוצות המאכזבות של הליגה, ויאריאל. בחיחון מפנטזים על השתלבות באירופה, ואין כמו ניצחון על ויאריאל, אחת המתחרות הגדולות במירוץ, כדי להקל על המשך הדרך. המאמן מנולו פרסיאדו חידש את חוזהו בקבוצה השבוע, ונהנה מחזרתם של אלברטו בוטיה ורוברטו קאנייה לכושר.

ויאריאל הגיעה כשהיא במגמת שיפור עם שלושה ניצחונות בארבעת משחקיה האחרונים, אך מול חיחון, הבלתי מנוצחת בביתה, היא נעצרה. אחרי מחצית מאופסת עם כדור אחד לקורה מרגלו של דויד בראל המקומי, השיגה חיחון את שער הניצחון. בדקה ה-75 הכשיל גונזאלו הארגנטינאי ברחבה את מיגל דה לס קואבס. שוער ויאריאל, דייגו לופז, עצר את הבעיטה של אלברטו ריברה, אבל על הריבאונד השתלט מאטה ביליץ', שהרשית והכריע את ההתמודדות. הקרואטי, שנכנס כמחליף רק כמה דקות קודם לכן, קיבל הזדמנות להשלים צמד, אך ראה את דייגו לופז עוצר גם את הפנדל שלו, השני במשחק, בדקה ה-87.

ולנסיה - מאיורקה 1:1

העטלפים בכושר מצוין ורצו להשיג ניצחון ליגה חמישי רצוף, כאשר באיים הקנאריים האמינו כי לקבוצתם אין מה להפסיד במשחק הזה, וכשאין לחץ על הקבוצה, היא משוחררת יותר להציג את יכולותיה. האורחים אכן הציגו יכולת לא רעה, וזה אפשר להם להשיג 1:1 חשוב במסטאיה. מאיורקה סובלת מתחילת העונה מחוסר יציבות, אך הצליחה להיצמד לצמרת בזכות מאזנה הביתי המושלם הכולל שישה ניצחונות בשישה משחקים. בחוץ, המאזן עגום וכולל אפס ניצחונות, שלושה הפסדים, ומהערב גם שלוש תוצאות תיקו. זה לא ניצחון החוץ הראשון העונה של מאיורקה, אבל לפחות לא מדובר בהפסד נוסף.

ולנסיה פתחה טוב יותר ושלטה ב-20 הדקות הראשונות, אך לא מצאה את הרשת של דודו אוואט. בדקה ה-29 נפצע דויד סילבה והוחלף על ידי חואקין. את המחצית השניה פתחו העטלפים בסערה, כשבדקה ה-47 קיבל דויד וייה כדור עומק מצוין מאבר באנגה כדי להעלות את המארחת ל-0:1. בשלהי המחצית פגע בטעות וייה בדודו אוואט וגרם לישראלי לקבל טיפול רפואי, כאשר את השוויון המיוחל השיגה האורחת חמש דקות לסיום, כשגונזלו קסטרו הוכשל ברחבה, ובורחה ואלרו בעט פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 1:1.

סביליה - מלאגה 2:2

עושה רושם שאף אחד בספרד לא ממש שם לב למשחק הזה, בין המדורגת שלישית לאחרונה בטבלה, עד שהאחרונה הוליכה 0:2 בחוץ. כבר בדקה ה-22 הדהימו האורחים, כשניצלו את ההגנה הרעועה של סביליה כדי לעלות ליתרון מוקדם. בעיטה ראשונה של בהא נהדפה, אבל על הריבאונד היה פרננדו פורסטיירי, ששלח את הכדור אל הרשת, והשתיק את אוהדי סביליה ביציעים. רגע לפני הירידה למחצית היכתה מלאגה בפעם השניה, כפורסטיירי ניסה לבעוט אל השער, אך במקום זה מצא את דודה, שמקרוב הכניע את שוער סביליה.

המארחים החלו לחוש את הלחץ על כתפיהם ועלו בטירוף אל המחצית השניה. הלחץ על שערה של מלאגה הלך וגבר, ובדקה ה-58 הפיח לואיס פביאנו רוח חיים בקבוצתו, כשחיבר נגיחה מצויינת להרמה מכדור קרן של חזוס נאבאס, ותרגם אותה לשער מצמק. מכבש הלחצים נמשך על שערם של האורחים, עד לדקה ה-72, אז מצאה סביליה את שער השיוויון המיוחל. פרדי קאנוטה שנכנס כמחליף מצא שוב את לואיס פביאנו, וזה שלח בעיטה שטוחה אל הפינה הימנית, שקבעה 2:2. עד לסיום ניסו פביאנו וחבריו למצוא גם את השער השלישי, אך ייאלצו להסתפק בנקודה בלבד, שמשאיר אותם "רק" במקום השלישי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully