וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: דוסון קריק

מייקל דוסון עזר לטוטנהאם לחזור מאסטון וילה עם 1:1 חשוב. סיטי השלימה משחק שביעי רצוף בתיקו, הפעם 1:1 נגד האל

יום לפני הדרבי הלונדוני בין ארסנל לצ'לסי וזה של מרסיסייד בין ליברפול לאברטון, נפתח היום (שבת) המחזור ה-14 בפרמיירליג האנגלית עם מספר משחקים מסקרנים ולא מעט אמירות לגבי הצמרת והתחתית.

לצד הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על פורטסמות של אברהם גרנט, פגהת אסטון וילה את טוטנהאם למשחק שהוא כולו צמרת, והיה נראה בהתאם, כשהקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות עם 1:1. מנצ'סטר סיטי קיוותה לפרוץ מהבינוניות כשאירחה את האל סיטי, אבל סיימה רק ב-1:1 גם היא. בתחתית הצפופה ניסתה בולטון לצאת מהבוץ בקרייבן קוטג' העתיק של פולהאם, אבל גם היא לא הצליחה להוציא יותר מנקודה וסיימה גם כן ב-1:1.

אסטון וילה - טוטנהאם 1:1

המשחק המרכזי של יום שבת הפגיש את החמישית בטבלה מול הרביעית, כשעל הפרק אולי, רק אולי, מאבק על מקום בליגת האלופות בשנה הבאה. הקבוצה של מרטין אוניל ניצחה רק פעם אחת בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, והערב שוב קיבלנו את האופי המעט שברירי של הוילאנס, שאיבדו את יתרונם המוקדם 13 דקות לסיום, ואיתו גם שתי נקודות חשובות מאוד לקראת העתיד.

טוטנהאם, מנגד, חזרה מעט לקרקע אחרי ה-1:9 הענק על וויגאן במחזור הקודם. הפתיחה היתה של המארחת, כשכבר בדקה העשירית ניצל גבריאל אגבונלהור ערבוביה מכדור קרן כדי להעלות את הוילאנס ל-0:1. אלא שבשלב הזה השתלטה לחלוטין טוטנהאם על המשחק, הגיעה לאין ספור הזדמנויות (25 בעיטות לשער לעומת 13 של וילה), ובדקה ה-77 סוף סוף באו התרנגולים על שכרם, כשמייקל דוסון הבלם סיים יפה ערבוביה נוספת, הפעם ברחבת וילה, כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 1:1.

מנצ'סטר סיטי - האל סיטי 1:1

אחרי פתיחת עונה מצוינת שכללה חמישה ניצחונות והפסד אחד, הקבוצה של מארק יוז גילתה שגם מיליארדים בחשבון הבנק לא תמיד עושים את החיים קלים והערב היא השלימה משחק שישי ברציפות שמסתיים בתיקו. למרות שהיא הייתה קרובה לשנות את גורלה והובילה, האל סיטי הקטנה שיבשה לה את התוכניות.

האל, שנשמה מעט לרווחה אחרי פתיחת עונה מלחיצה כשהשיגה שני ניצחונות ותיקו בשלושת המשחקים האחרונים, ראתה את שון רייט-פיליפס שולף כדור מרחוק שהכניע את מאט דיוק בדקה ה-45. אבל הסבלנות של האל השתלמה לה ושמונה דקות לסיום היא קיבלה פנדל אחרי הכשלה של קולו טורה על יאן ונחור אוף הסלינק. ג'ימי בולארד דייק והעניק נקודה להאל.

פולהאם - בולטון 1:1

דווקא אחרי שזיכו את מאמנם, רוי הודג'סון, בחוזה חדש, הקוטג'רס לא השכילו להשיג ניצחון ביתי על בולטון, שנאבקת על חייה בתחתית ולא הייתה רחוקה מניצחון חשוב מאוד מבחינתה. בכל מקרה, פולהאם משלימה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, מה שלא ממש מוסיף ביטחון לקבוצה, שמתחילה להידרדר ועשויה למצוא את עצמה נאבקת בתחתית בשבועות הקרובים.

הטרוטרס, שהגיעו אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים וממעמקי המקום ה-18 בטבלה, החזירו להרכב את תמיר כהן, שפתח ושיחק 78 דקות, אחרי שהיה פצוע בשבוע שעבר ולא שותף בהפסד 2:0 לבלקבורן. שער היתרון של בולטון הגיע בדקה ה-35 כשברדה הנגלנד מפולהאם לא הצליח למנוע מאיבן קלאסניץ' לחדור לרחבה ולסיים עם כדור בשער. רבע שעה לסיום פולהאם נהנתה משער של דמיאן דאף, שזכה למסירה מאריק נבלנד, ודייק.

משחקים נוספים:

בלקבורן - סטוק 0:0

ווסטהאם - ברנלי 3:5
לווסטהאם: ג'ק קוליסון 18, ג'וניור סטניסלאס 33, גיז'רמו פרנקו 51, קרלטון קול 43 (פנדל), לואיז חימנז 64 (פנדל).
לבארנלי: סטיבן פלטשר 68, 74, כריס איגלס 90

וויגאן - סנדרלנד 0:1
לוויגאן: הוגו רודאז'גה 20

עדכון ראשון: 18:50

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully