וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "לא הייתה לנו סבלנות"

איתן נוח

26.11.2009 / 23:04

מאמן מכבי תל אביב הסביר מה לא עבד בניצחון הדחוק על מארוסי. פניני: "לא יודע איך הם משחקים כל כך מגעיל כל השנה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) על מארוסי 67:75 ועלתה למאזן של 1:4 בבית ג' של היורוליג, אך פרט לניצחון לא הראו הצהובים כמעט שום סימן מעודד לקראת חלקו השני של שלב הבתים, כשנגררו למשחק צמוד וחלש מול היוונים החלשים שכפו את סגנון המשחק שלהם על שחקניו של פיני גרשון אך לא איימו ממשית על הניצחון למרות התוצאה הצמודה.

"לצערי כל מה שאמרתי לפני המשחק קרה", אמר גרשון בסיום. "אבל זה מסוג המשחקים שצריך לעבור אותם. הם ניסו להביא את המשחק למקומות לא טובים מבחינתו, לצערי בחלק הם הצליחו, אבל בחלק פחות. כנראה שיש לנו בעייה עם איבודי כדור והריבאונדים בהגנה אם זה קורה פעם שנייה ברציפות. כל זמן ששיחקנו את המשחק שלנו זה היה בסדר. במשחקים כאלה כשאתה פייבוריט מילת המפתח היא סבלנות ולא הייתה לנו".

"אנחנו יושבים פה בזמן שויטוריה מפסידה לצסק"א", המשיך גרשון. "אז כנראה שלא העריכו את הניצחון שלנו פה על צסק"א מספיק. כל דבר בבית יכול לקרות. גם ניצחון של לובליאנה על רומא, אומר משהו על היכולת של הקבוצות. גם בבית ששווה בכוחו בין שלוש קבוצות הוא בית קשה". על היכולת הטובה של ויז'נייבסקי אמר גרשון: "אני חושב שאנדרו מסוגל ליותר, הוא פשוט לא הוכיח יותר. הוא שומר וקשה מאוד לעשות עליו סל, הוא חוטף. הוא שחקן קבוצתי ואולי יותר מדי. הוא משחק אחראים. הוא אחד מאלה שקודם מחפש מסירה ואז קליעה".

אנדרו ויז'נייבסקי, שבלט אצל המנצחים עם 20 נקודות, אמר: "אנחנו מאוד שמחים שניצחנו, היכולת לא משנה, כי ניצחנו, וזה כל מה שיזכרו מהמשחק הזה. למרות שהם לקחו כל כך הרבה כדורים חוזרים בהתקפה ניצחנו בפער של שבע נקודות וזו הצהרה רצינית. הם רצו לכפות קצב איטי והצליחו, אבל בסופו של דבר ניצחנו, וזה מה שחשוב. אין לנו בעיה של איבודים, לפעמים אנחנו מאבדים הרבה בגלל המשחק המהיר שלנו".

מצ'איי לאמפה, שהיה טוב מאוד עם 19 נקוודת, אמר: "משחק מסוג כזה יכול להיות קשה כשעושים הרבה טעויות. עשינו הרבה טעויות בהגנה, אבל ניצחון זה ניצחון. אני רק שמח שניצחנו. אנחנו יכולים להשתפר בהכל. איבדנו הרבה כדורים, אנחנו צריכים לשחק פשוט יותר. לפעמים אנחנו משחקים מטורף מדי, ואנחנו צריכים לשלוט במשחק".

דרק שארפ, שזכה לקבל הערב דקות משחק, בגלל התצוגה ההגנתית הרעה, אמר: "גם על הספסל אני מרגיש כאילו אני במשחק, זה לא משנה. בסוג כזה של משחקים צריכים פשוט להמשיך לעבוד. לא הצלחנו לברוח להם. הם המשיכו לקלוע ולקחת ריבאונדים, אבל נשארנו ביחד. למדנו הרבה מהמשחק הזה, והתבגרנו, וזה יעזור לנו מאוד בהמשך".

גיא פניני, שעלה בחמישייה וסייע לצהובים בעיקר בתחום הריבאונדים והפיזיות, אמר בסיום: "לא היה משחק יפה כל כך. באיזשהו מקום הם גררו אותנו למשחק שלהם. לא יודע איך הם משחקים ככה כל השנה כי הם משחקים מגעיל".

ברצ'וקס: "היה משחק כמו שציפינו"

ג'ורג'יוס ברצ'וקס, מאמן מארוסי, אמר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "זה היה משחק כמו שציפינו שיהיה. שיחקנו משחק איטי והתקפות של 20 שניות. בסוף היו לנו אחוזים גרועים מהשלוש. מכבי שיחקה הגנה אזורית רוב המשחק ונתנו לנו זריקות חופשיות מהשלוש, אבל האחוז שלנו לא היה טוב. גם מקו העונשין לא הצטיינו".

"היו לנו הרבה ריבאונדים התקפיים", המשיך ברצ'וקס. "גם ביום היינו פוגעים בזריקות מהשלוש, אולי היינו מלחיצים את מכבי יותר. אני רוצה לברך את מכבי. ניסינו לשחק עם הגבוהים שלנו מתחת לסל, אבל למכבי יש שחקנים מאוד אתלטיים. יש לנו שני שחקנים פצועים והיום שיחקנו רק עם עשרה שחקנים".

בילי קיז, שהוביל את מארוסי עם 14 נקודות, אמר: "הם השיגו הרבה כדורים אבודים, והחטאות העונשין הרגו אותנו בסיום. אנחנו צריכים לתקן את הבעיות שלנו ולהמשיך להתקדם. זה מאוד מתסכל להפסיד כך, אבל זה משחק הכדורסל ומכבי היא קבוצה נהדרת. נתנו את הכל וזה כל מה שאפשר לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully