וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל שילם עבור ההלוויה של שאנייה דייויס

סנטר קליבלנד מימן את ההלוויה של הילדה האמריקאית בת החמש, שנחטפה, נאנסה ונרצחה: "הסיפור הביא דמעות לעיני"

התקשורת האמריקאית דיווחה היום (חמישי) כי כוכב הכדורסל, שאקיל אוניל, שילם עבור ההלוויה של שאנייה דייויס, שנערכה בליל יום ראשון האחרון. כזכור, גופתה של דייויס בת החמש נמצאה בשבוע שעבר בצד כביש מהיר סמוך לפייטוויל, דרום קרולינה, שבוע לאחר שאמה דיווחה על היעלמותה. נתיחה העלתה שהיא נאנסה ונרצחה בחניקה ביום בו נחטפה, ככל הנראה על ידי מאריו מקניל שנחשב לחשוד העיקרי ברצח.

הסיפור השאיר את ארצות הברית בהלם והערב, כאמור, המשיכה התקשורת האמריקאית לעסוק בסיפור, כשרשת ESPN כתבה כי כוכב קליבלנד קאבלירס נרגש מהסיפורים שקרא, ומיהר ליצור קשר עם משפחתה של דייויס כדי לראות מה יוכל לעשות. "ישבתי בבית וצפיתי בחדשות, והסיפור הזה הביא דמעות לעיני", אמר אוניל לעיתון מקומי בקליבלנד. יותר מאלפיים אנשים הגיעו להלוויה של הילדה.

* הרכז הפותח של פילדלפיה, לו וויליאמס, שבר את הלסת וייעדר חודשיים מהמגרשים. וויליאמס בן ה-23, שהתחיל את העונה מצוין עם 17 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק ב-50 אחוז מהשדה, נפצע בהפסד של פילדלפיה לוושינגטון, ולאחר שעבר ניתוח נקבע זמן ההחלמה. הרוקי ג'רו הולידיי צפוי להחליפו בחמישיה עבור הסיקסרס, שפתחו את העונה עם חמישה נצחונות ועשרה הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully