וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן עדיין מתלבט בין לאלה ליבואה

מאמן הפועל תל אביב צפוי להמשיך לתת את הקרדיט ללאלה מול בני יהודה בשבת, אך גם הגנאי שיהיה כשיר בתמונת ההרכב

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון נוסף לקראת הדרבי מול בני יהודה, אליו מתייחסים האדומים לא בפחות רצינות מאשר למשחק מול סלטיק בשבוע הבא. באימון תרגל לראשונה אלי גוטמן את הרכב שאמור לפתוח בשבת. סמואל יבואה, שהחלים מהפציעה וערך כבר שלושה אימונים מלאים, צפוי לפתוח על הספסל, כשמהראן לאלה, שהציג יכולת טובה בשני המשחקים האחרונים ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב, אך גוטמן עדיין מתלבט בין השניים. פרט לכך אמור גוטמן לפתוח באותו הרכב שניצח את הפועל פתח תקוה במחזור הקודם.

למרות היכולת המצוינת שמציגה הקבוצה בשבועות האחרונים, בהפועל תל אביב יודעים שהפסד מול הכתומים ירחיק אותם מחלום האליפות. "הפסד בשבת ואף לא יזכור את היכולת הטובה שלנו בזמן האחרון", אמר היום אחד משחקני הפועל. "בני יהודה מציגה כדורגל מצוין מתחילת העונה ואחרי חיפה היא המשחק הכי קשה בליגה. אנחנו זוכרים עדיין טוב את ההפסד 3:0 מול בשנה שעברה ונבוא הכי מרוכזים למשחק בכדי לנצח אותו. גם למכבי חיפה יש משחק קשה ואם ננצח נוכל להידבק אליה בצמרת, אם לא זו באמת תהיה בעיה להדביק אותה בהמשך העונה".

ביבראס נאתכו ודני בונדר אמורים לשוב לקראת סוף השבוע הבא לשולחן המשא ומתן ולהמשיך להתדיין בקשר לחוזיהם העתידיים בקבוצה. לשניים הוצעו חוזי ארוכי טווח ולאחר שהפערים בפגישה שהיתה עמם השבוע מקווים לסגור את החוזים של השניים בקרוב. גם ערן זהבי עדיין מחכה לפגישה עם הנהלת הפועל, בסביבתו אמורים כי בהפועל עדיין לא הודיעו להם על הפגישה הצפויה והם מקווים להיכנס למשא ומתן לפני חלון העברות בינואר שכן זהבי יבקש לעבור לקבוצה אחרת על מנת לצבור דקות משחק שהוא לא מקבל בהפועל וקיימת אפשרות כי שיישב עם הנהלת הפועל אחד התנאים שיציג לחתימה הוא מעבר בחלון ההעברות בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully