וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון: דל פוטרו הגיש את עבודת המאסטרס שלו

הארגנטינאי ניצח את פדרר 2:6, 7:6, 3:6, עבר את מארי במאזן המשחקונים הפנימיים ועלה לחצי הגמר. פדרר עלה למרות ההפסד

מחזור המשחקים השלישי בשלב הבתים של טורניר המאסטרס בלונדון הבטיח להיות מרתק, ועם טניסאים כה טובים ומאזן כה צמוד, היה ברור שהדרמה הגדולה תתרחש בעיקר במשחק השני. הערב (חמישי) נפתח עם מותחן שהסתיים בשמחה גדולה לקהל הבריטי ואכזבה אדירה לפרננדו ורדסקו. הספרדי שהעפיל לראשונה בקריירה לטורניר סיום העונה היוקרתי סיים את הטורניר עם שלושה הפסדים כואבים, כולם בשלוש מערכות, והפעם עם 6:4, 6:7, 7:6 למארי.

במשך שלוש שעות נאבקו מארי ו-ורדסקו, במשחק בו ניצל מארי נקודת שבירה אחת בלבד מתוך ה-13 שהשיג, ועשה זאת במערכה הראשונה בה ניצח 4:6. ורדסקו, שצבר נקודת שבירה אחת בלבד ולא ניצל אותה, הצליח לגרור את המערכה השנייה לשובר שוויון בו ניצח 4:7, ואחרי שגם המערכה השלישית הגיעה עד לשובר השוויון הגיע תורו של הסקוטי להתעלות עם 3:7 שניצח עבורו את המשחק.

אלא שכל זה לא הספיק, ואם הקהל בלונדון חשב שהוא ראה דרמה במשחק הראשון, הנה הגיע לו המשחק בין חואן מרטין דל פוטרו לרוג'ר פדרר. הארגנטינאי פתח בסערה את המשחק, כשהוא שובר את הגשותיו של פדרר כבר בפתיחה כדי לעלות ל-0:2 מהיר. פדרר ניסה להחזיר מלחמה, אבל דל פוטרו שוב שבר את השוויצרי המתוסכל, ועלה ל-1:5, בדרך לניצחון קליל של המערכה הראשונה, 2:6. בדיוק כמו במשחקיו עד כה בטורניר, פדרר החל להתעורר במערכה השניה, ותקף את הארגנטינאי, אבל דל פוטרו עמד בשצף, לא נשבר והמשחק הלך לשובר שיוויון. דל פוטרו מצא 3 נקודות רצופות בפתיחה וביצע מיני ברייק, אבל פדרר שבר בחזרה והשווה ל-4:4. דל פוטרו שוב הוליך, אבל משחק לחימה נהדר של השוויצרי העניק לו את המערכה השניה, עם ניצחון 5:7 בשובר השיוויון.

שלא כמו ורדסקו, שהוליך על פדרר, ואז הפסיד את המערכה השניה והתמוטט, דל פוטרו נשאר עם הרבה אנרגיה, והשניים היו צמודים מאוד בפתיחת המערכה השלישית. במצב של 3:3 ידע דל פוטרו שהוא חייב לנצח את שאר המשחקונים במשחק כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא (בגלל מאזן המשחקונים הפנימי עם מארי). לרגע היה נדמה שהארגנטינאי יקרוס תחת הלחץ, אבל דל פוטרו הוכיח אחרת. הוא שבר את פדרר, נלחם בשלושת המשחקונים שנותרו, וגבר על השוויצרי העייף 3:6, התוצאה המדוייקת בה היה חייב לזכות, בכדי לעלות לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully