וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "תהיה אווירה של משחק בליגה האירופית"

26.11.2009 / 18:31

מאמן בני יהודה כבר לא יכול לחכות להפועל תל אביב, אבל לא רואה במשחק מבחן: "עד כה אנחנו מוכיחים הרבה בגרות"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

ההכנות בשכונה נמשכות לקראת הדרבי התל אביבי בשבת, אז תפגוש השניה בטבלה, הפועל תל אביב, את השלישית, בני יהודה, שעד כה עושה חיל. בקרב הזהובים נרשמת דריכות גבוהה לקראת המשחק, וכחלק מהצעדים נאסר על השחקנים להתראיין לפני המשחק. מאמן בני יהודה, גיא לוזון, הגיב בנושא ואמר: "ידעתי שהשבוע באופן טבעי יהיה קצת רעש סביבנו, ומההיכרות שלי עם הקבוצה שלי והשחקנים שלי, בכל זמן שאנחנו מתרכזים בעבודה ולא בדיבורים, אין בעיות, אז הם צריכים להתרכז רק בעבודה. זה מחמיא מאוד שיש רעש סביבנו, זה דבר מצוין, רק שהשבוע, טיפה שקט לא יזיק".

"מקווה שהקהל שלנו ישלוט ביציעים"

לוזון נשאל האם המשחק הקרוב נגד האדומים הוא מבחן בגרות עבור הקבוצה שלו, ואמר: "אני לא חושב. כל משחק בליגה הזו הוא רגע האמת, ועל כל ניצחון מקבלים את אותן נקודות, כך שאני לא רואה במשחק הספציפי הזה מבחן בגרות לכאן או לכאן. בינתיים אנחנו מוכיחים שאנחנו בוגרים מאוד". הזהובים סיימו סדרה של ארבעה משחקים נגד העולות החדשות, וכעת ממתינה להם אחת משתי הקבוצות הטובות בליגה.

"הדבר היחיד ששונה בכל הסיפור הזה הוא שהאווירה תהיה אווירה של משחק רציני", אמר לוזון. "זו תהיה אווירה של משחק בליגה האירופית. אני באופן טבעי אוהב את זה וחשוב לי שהאוהדים שלנו יהיו הרוב המכריע ביציעים. זה הולך להיות קרב לא פשוט גם עבור האוהדים שלנו, כי הבנתי שאוהדי הפועל קנו הרבה מאוד כרטיסים, אבל אני מקווה שהקהל שלנו ינצח מבחינת העידוד וישלוט ביציעים".

על המשחק עצמו, אמר המאמן: "אנחנו יודעים טוב מאוד מה צריך לעשות על כר הדשא, גם בהתקפה וגם בהגנה. כל מי שהיה באימונים השבוע וראה את האווירה שיש כאן, יכול לראות שאין כאן מתח מיוחד. השחקנים עובדים טוב, משוחררים, רגועים ואנחנו מאוד מאמינים ביכולת שלנו וככה זה צריך להיות". עם זאת, גם לוזון יודע כי עד כה שיחקה בני יהודה מול יריבות קלות יותר מהאדומים. "היו לנו עוד מחציות טובות, גם באירופה וגם בליגה, ובסך הכל אני חושב שנצטרך להביא את עצמנו ולשחק את המשחק שלנו. אני דרוך בכל משחק והכיף של ניצחון במשחק כזה הוא יותר גדול בגלל האווירה שתהיה, ובגלל שיהיה יותר קהל ויותר ריגוש".

בתוך כך ערכה הערב (חמישי) הקבוצה את האימון הטקטי לקראת המשחק, כאשר על פי התרגול נראה שלוזון מתכוון לתת אשראי לאותו הרכב שניצח את הפועל רמת גן בשבת שעברה. מהראן ראדי וסיניסיה ליניץ' תורגלו בקישור האחורי, כאשר לירוי צעירי וג'ורג' אמסיס אמורים לפתוח בשני צידי הקישור הקדמי. גם עמרי אפק תורגל הערב בהרכב, וההתלבטות העיקרית של המאמן תהיה בין צעירי לאפק. הצמד פדרו גלבאן ואלירן עטר יפתחו בצוותא בחוד ההתקפה.

טירוף מכירת הכרטיסים לקרב הצמרת, נמשך גם היום. כ-6,500 אלפים צופים כבר הבטיחו את מקומם בבלומפילד כאשר המספר הזה כולל את הכרטיסים שנמכרו לאוהדי בני יהודה, הפועל תל אביב וכן המנויים של הזהובים. בארגון האוהדים "אריות יהודה", מבטיחים קרנבל כתום ביציעים כאשר אלפי דגלונים ובלונים כתומים יחולקו לאוהדים ביציע ובנוסף הוכנו מספר דגלי פריסה ענקיים שייחשפו בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully