וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורליו: "ליברפול חייבת לזכות בתואר"

הברזילאי דורש הצלחה לפחות במפעל אחד ומסיר מבניטז אחריות לפתיחת העונה הרעה. אברטון בצרות לקראת הדרבי

יותר מיממה אחרי שהם למדו שקבוצתם לא תעפיל למשינית גמר ליגת האלופות, בליברפול ממשיכים לעסוק באכזבה העצומה מהקמפיין האירופי ומי שנזעק להגן על המאמן המושמץ רפא בניטז, הוא מגן/קשר הקבוצה פאביו אורליו, שאומר שהאשמה לעונה המאכזבת עד כה צריכה להיות מוטלת על כתפי השחקנים.

"לשחקנים עדיין יש ביטחון ואנחנו יודעים שרק אנחנו יכולים לתקן את המצב על ידי השתפרות. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב, בטח מאיך שאנחנו משחקים כרגע", אמר הברזילאי, "המטרה שלנו עכשיו היא לנצח את אברטון ביום ראשון ולהתחיל לצבור נקודות. אז נראה באיזו עמדה אנחנו ומה נוכל להשיג בהמשך העונה".

אורליו הוסיף: "קשה להסביר את התחושות שלנו. אנחנו ליברפול ולכן מצפים מאיתנו ואנחנו מצפים מעצמנו להרבה יותר ועכשיו אנחנו חייבים לעשות את זה. מאוד מאכזב להיות מחוץ לליגת האלופות, אבל אנחנו חחיבים לזכות בתואר כלשהו העונה. במועדון גדול כמ ליברפול זה חייב לקרות. הליגה האירופית היא הזדמנות לתואר ועל זה נלך".

בינתיים לאנגליה הדיעו דיווחים על שמרפאתה בבלגרד של מריאנה קובאצ'ביץ', שטיפלה במספר שחקנים פצועים ביניהם יוסי בניון באמצעות שילייה של סוס, נסגרה בגלל העלמת מיסים.

האדומים כאמור יתארחו ביום ראשון (15:25, ספורט 1) אצל אברטון לדרבי של מרסיסייד, אבל משבר הוא לא נחלתם בלבד וגם בצד הכחול של העיר המצב בכי רע. אמש הפסידה הקבוצה 3:2 להאל סיטי בקרב תחתית והיא מדורגת במקום ה-14, ארבע נקודות בלבד מעל הקו האדום, כשהמאמן דייויד מויס כבר הגיע לשלב בו הוא מכחיש כוונות להתפטר.

במסיבת העיתונאים אחרי המשחק נשאל מויס אם הוא מודע לשמועות בליברפול על כך שהוא מתכוון להתפטר וענה לכתב בכעס: "האם אתה גר במרסיסייד?", כשנשאל אם הוא מוכן להתייחס לאותן שמועות, ענה בקצרה: "לא".

עדיין באברטון ובמעבר חד לאגף השמועות - ינואר מתקרב וכך גם חלון ההעברות הבא ועל פי דיווחים הטופיז מעוניינים בחלוצה הסרבי של ולנסיה, ניקולה זיגיץ', כשגם בירמינגהאם הוזכרה כממעוניינת. תג המחיר של החלוץ התמיר צפוי לנוע סביב תשעה מיליון ליש"ט, כשוולנסיה נואשת לכסף בגלל מצבה הכלכלי הרעוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully