וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי מיליטו בסגל ברצלונה לגביע העולם לקבוצות

שלושה ימים לאל-קלאסיקו: הארגנטינאי חוזר למגרשים אחרי 20 חודשים. בריאל: אלביול בספק, ואן ניסטלרוי רוצה לליברפול

בלמה בן ה-29 של ברצלונה, גבריאל מיליטו, צפוי לחזור לפעילות אחרי כ-20 חודשים בהם היה מושבת בגלל פציעה וזאת לאחר שהוא נכלל בסגל הקבוצה למשחקי גביע העולם לקבוצות. מיליטו לא שיחק מאז משחק חצי גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר יונייטד ב-2008, אז נפצע בצורה קשה ברצועות ברכו.

מיליטו החל את תהליך השיקום שלו בחודש פברואר האחרון ובברצלונה נחושים שלא לסכנו ועובדים איתו בזהירות ובקצב איטי. בשבוע שעבר שותף הארגנטינאי במשחק אימון נגד בוליבאר הבוליביאנית וכעת ייתכן שהוא יקבל דקות בטורניר שיתקיים באבו דאבי.

בין שחקני הסגל של בארסה לטורניר ניתן למצוא גם את שחקני ברצלונה ב', ג'ונתן דוס סנטוס והשוער רובן מרינו. בטורניר ישתתפו גם אסטודיאנטס (ארגנטינה), אטלאנטה (מקסיקו), פוהאנג סטילרס (דרום קוריאה), מאזמבה (הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו), אל אהלי (איחוד האמירויות) ואוקלנד סיטי (ניו זילנד). ברצלונה תכנס למעגל המשחקים רק בחצי הגמר (16 בדצמבר), שם תפגוש את אטלאנטה, אוקלנד סיטי או אל אהלי.

עוד בברצלונה, אריק אבידל, שזה עתה החלים משפעת החזירים, חתם על חוזה חדש עד 2012. "אני מצליח כאן, זה המועדון הכי טוב בעולם ואני כאן", אמר אבידל אחרי החתימה והנשיא ז'ואן לאפורטה הוסיף: "זה כבוד שיש לנו שחקן כזה, אנחנו מועדון עם שחקנים שיש להם איכות אנושית נהדרת".

רונאלדו: "רוצה לשחק ביום ראשון"

בריאל מדריד היו מרוצים אמש מחזרתו למגרשים של כריסטיאנו רונאלדו, שנכנס אמש כמחליף במשחק הקבוצה בליגת האלופות נגד פ.צ ציריך (0:1 לריאל) בדקה ה-70 ושיחק לראשונה מאז נפצע במשחקה של נבחרת פורטוגל ב-10 באוקטובר.

"אני עייף כי אני עדיין לא בריא ב-100 אחוז, אבל אין לי ספק שאני אחזור ליכולת שלי מלפני הפציעה", אמר הפורטוגלי אחרי המשחק וכמובן שהתייחס לאל-קלאסיקו ביום ראשון: "אני רוצה לשחק אם ארגיש טוב, אבל זו החלטה של המאמן. בכל מקרה, איתי או בלעדיי, אנחנו במקום הראשון גם בליגה וגם בליגת האלופות".

בינתיים במדריד קיים ספק לגבי שיתופו במשחק של ראול אלביול, שנפצע במהלך תיקול אמש, כשהאבחנה הראשונית היא שהוא סובל ממתיחה ברצועות הברך. אלביול לא הוחלף אחרי התיקול, אבל סבל מכאבים אחרי המשחק ובדיקה שהוא יעבור היום או מחר תשפוך יותר אור על חומרת הפציעה.

בעוד ספרד מתכוננת למפגש הגדול, רוד ואן ניסטלרוי מתכונן לחלון ההעברות. "טלגרף" הבריטי מפרסם היום כי חלוץ ריאל מדריד סיפר למקורביו שהוא מעדיף לעבור לליברפול ולשחק בשורותיה יחד עם פרננדו טורס, וזאת למרות שארסן ונגר שוקל לצרפו לארסנל (המאמן הצרפתי מעוניין גם בצרפתי פייר-אנדרה ג'יניאק, חלוצה של טולוז). ההולנדי לא רואה דשא בברנבאו כשהקו הקדמי של ריאל עמוס בשחקנים דוגמת רונאלדו, בנזמה, קאקה וראול. החלוץ יודע שהסיכוי היחיד שלו לשחק במונדיאל הוא אם ישחק בשורות קבוצה כלשהי, וליברפול, שסובלת ממחסור בחלוצים, יכולה להיות פיתרון עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully