וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל וחסל

הספרדי שוב לא הצליח לנצח מערכה, נכנע לדוידנקו 1:6, 6:7 והודח מטורניר המאסטרס. סודרלינג ניצח גם את דג'וקוביץ'

המדורג שני בעולם, רפאל נדאל, הודח הלילה (בין רביעי לחמישי) מטורניר המאסטרס לאחר שספג את הפסדנו השני בטורניר. הספרדי הפסיד 6:1, 7:6 לניקולאי דוידנקו בתום דרמה גדולה. המערכה הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של הרוסי, אך נדאל לא ויתר על המשחק. הספרדי הפגין רוח לחימה במערכה השניה ועלה ליתרון 4:5 לפני שנשבר. דוידנקו כבר הגיש לניצחון, אבל הספרדי הפגין כוחות אדירים וכפה שובר שוויון.

שובר השוויון היה צמוד ודרמטי עם נקודות ארוכות וטניס משובח מצד שני טניסאי הצמרת. בסופו של דבר, הפורהנד המדהים של דוידנקו הכניע את הספרדי. דוידנקו ניצח 4:7 בשובר השוויון בדרך לניצחון במשחק כולו. זהו הפסדו השני ברציפות של נדאל בלי לקחת מערכה, והמשמעות ברורה: אפילו אם ינצח את המשחק הבא, המאזן של הספרדי יהיה נחות מאלה של דג'וקוביץ' או דוידנקו, לכן דרכו בטורניר היוקרתי הגיעה הלילה לסיומה.

במשחק המוקדם, רובין סודרלינג המשיך לגנוב את ההצגה. השבדי שנכנס לטורניר סוף העונה היוקרתי רק בזכות פרישתו של אנדי רודיק הפצוע אחרי שסיים את השנה במקום התשיעי בדירוג גבר גם על נובאק דג'וקוביץ' 6:7, 1:6 והתמקם בראש בית ב' אחרי ניצחונו המרשים על רפאל נדאל אתמול.

סודרלינג, שהפסיד לדג'וקוביץ' בחמשת מפגשיהם בעבר, הפגין ביטחון רב מן הפתיחה מול הסרבי הלוהט שזכה בשבועיים האחרונים בטורנירים בבאזל ובפאריס והתייצב למשחק עם 11 ניצחונות רצופים, גרר את המערכה הראשונה לשובר שוויון וניצח בו 4:7. מכאן ואילך המומנטום היה אצל השבדי, כשנובאק המתוסכל הרבה לטעות ולא מצא מענה לסודרלינג שטייל ל-1:6 וניצחון במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully