וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמאיו: "אין סיכוי בעולם שעטר יעזוב בינואר"

25.11.2009 / 20:23

מנכ"ל בני יהודה החמיא לחלוץ, ששערו נבחר לאחד מ-10 היפים לשנת 2009 ("זו גאווה גדולה"), אך ביטל את שמועות העזיבה

תחושת גאווה גדולה הורגשה הערב (רביעי) בבני יהודה לאחר שדובר ההתאחדות לכדורגל, גיל לבנוני, הודיע שפיפ"א שלחה מכתב רשמי ובו היא מודיעה כי השער שכבש חלוץ הקבוצה, אלירן עטר, במספרת מרהיבה נגד מכבי נתניה בעונה שעברה, נבחר לאחד מעשרת השערים היפים ביותר בעולם לשנת 2009, בפרס ע"ש חלוץ העבר האגדי פרנץ פושקאש ההונגרי.

לבנוני הודיע על המועמדות של עטר בהגרלת רבע גמר גביע הטוטו, כאשר החלוץ הצעיר עצמו הוזמן להיות אורח הכבוד ושלף את הכדורים בהגרלה. "זה כבוד גדול עבורי שהשער שלי מועמד. אני מקווה לעשות את זה גם ב-2010", אמר עטר לאחר ששמע על מועמדותו לשער השנה.

מנכ"ל המועדון משה דמאיו אמר הערב לוואלה! ספורט: "זו גאווה גדולה למועדון בני יהודה, לכדורגל הישראלי וגם למדינת ישראל בכלל ששער של שחקן ישראלי נבחר להיות מועמד בין עשרת השערים הכי יפים בעולם. זו גם תעודת כבוד לליגה שלנו, שמשמיצים אותה ללא הרף והנה, שער שנכבש במסגרת הליגה הזו מקבל כבוד כזה גדול בפיפ"א ובעולם כולו".

דמאיו נשאל עד כמה תוכל הבחירה לעזור לעטר להגשים את חלומו לצאת ולשחק בחו"ל והשיב: "אין ספק שכל חשיפה בקטע הבינלאומי עוזרת מאוד לשחקן ומגבירה את המודעות לגביו בחוץ לארץ וכמובן שזה משרת גם את האינטרסים של המועדון עצמו. בטוח שהעובדה שאלירן נכלל ברשימה המכובדת הזו תגביר את החשיפה לגביו בכדורגל העולמי".

המנכ"ל התייחס לפירסומים לגבי רצונן של קבוצות לצרף אליהן את עטר כבר בינואר הקרוב ואמר בנחרצות: "אמרתי כבר יותר מפעם אחת ואני חוזר על זה שוב בצורה חד משמעית, אין שום סיכוי בעולם שאלירן עטר יעזוב את בני יהודה בחודש ינואר הקרוב".

בתוך כך, ערכה היום הקבוצה אימון נוסף לקראת ההתמודדות נגד הפועל תל אביב ביום שבת. הקשר עמרי אפק, שהחלים לחלוטין מפציעתו בשריר הירך, ערך אימון מלא יחד עם חבריו. אפק כשיר למשחק בשבת והוא צפוי לחזור להרכב הראשון לאחר שהחמיץ את המשחק נגד הפועל רמת גן בשבת שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully