וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הגמר ישוחזר ברבע הגמר

מכבי ת"א ואשדוד ייפגשו ברבע גמר גביע הטוטו. בית"ר ירושלים תצא לעכו. מכבי חיפה - הפועל פ"ת. הפועל רעננה - בני יהודה

במשרדי ההתאחדות לכדורגל נערכה הערב (רביעי) הגרלת משחקי רבע גמר גביע הטוטו. המשחקים יתקיימו הפעם בשיטת נוקאאוט ולא בשיטת בית חוץ כמו בשנים האחרונות וייערכו ב-22 וב-23 בדצמבר. במוקד המשחקים נקבע שחזור של הגמר מהעונה שעברה כשמכבי תל אביב, מחזיקת הגביע, תארח בבלומפילד את מ.ס אשדוד אותה ניצחה בגמר השנה שעברה 0:1.

מוליכת ליגת העל, מכבי חיפה תארח את הפועל פתח תקוה, איתה נפגשה גם בשלב הבתים המוקדם של המפעל. בית"ר ירושלים תצא למשחק חוץ אצל הפועל עכו ואילו בני יהודה תתמודד במשחק חוץ עם העולה החדשה, הפועל רעננה.

כל המשחקים:

הפועל עכו - בית"ר ירושלים

הפועל רעננה - בני יהודה

מכבי תל אביב - מ.ס אשדוד

מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה

"אולי חיפה תאפשר לנו לעשות הפתעה"

כאמור, המשחק המרכזי יהיה שחזור של הגמר מאשתקד. "כל משחק מול יריבה מליגת העל הוא קשה", אמר מנהל מכבי תל אביב, אבנר טויטו. גם באשדוד לא התלהבו. "היינו מעדיפים יריבה אחרת", הודה עוזר המאמן, שי הולצמן.

מאמן הפועל עכו, ירון הוכנבוים, התייחס להגרלה שסידרה לקבוצתו משחק בית נגד בית"ר ירושלים: "כל מה שמעניין אותי כעת זה המשחק החשוב שיש לנו מול הפועל רעננה בשבת. אחריו נחשוב על בית"ר. לשחק מול בית"ר ולא משנה באיזה מסגרת, זה תמיד קשה".

בהפועל פתח תקוה התייחסו למפגש הנוסף עם המוליכה, מכבי חיפה. "על הנייר מדובר בהגרלה קשה מאוד, אבל למכבי חיפה יש הרבה עומס העונה כתוצאה מההשתתפות במפעל האירופי. אולי בגביע הטוטו הם יאפשרו לנו לעשות הפתעה", אמר אפי צפריר. דני לוי הוסיף: "כל הקבוצות שהגיעו לשלב הזה הן קבוצות טובות. ההגרלה קשה, אבל אני מאמין שאפשר לעבור לשלב הבא".

בני יהודה תתארח אצל הפועל רעננה והמנכ"ל משה דמאיו אמר: "כל משחק הוא משחק קשה בליגת העל, לגבי ההגרלה נדע אם היא טובה או לא רק אחרי המשחק, אנחנו מכבדים כל קבוצה שנגדה אנחנו משחקים ונתייחס למשחק בכל הרצינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully