וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא רואה שם רציני על השולחן חוץ מגרנט"

גורם בפורטסמות מודה שמינויו של הישראלי למאמן קרוב. יו"ר חוג האוהדים: "הבחירה צריכה להיות בין גרנט לקרבישלי"

יממה לאחר פיטוריו של פול הארט מתחזקות באנגליה ההערכות שאברהם גרנט ימונה למאמנה של פורטסמות עוד לפני סוף השבוע. על פי ההצהרות של המועדון החלטה לגבי זהות מחליפו של הארט טרם התקבלה, אך באופן באופן בלתי רשמי מודים בהנהלה שהישראלי הוא המועמד המוביל לתפקיד.

על פי גורם בקבוצה התפקיד כבר למעשה הוצע לגרנט, שהודיע שימסור להנהלה את החלטתו במהלך יום חמישי, כשביום שישי הוא צפוי לקבל את אשרת העבודה שלו על ידי הרשויות ולהיות מוצג כמאמן הקבוצה עוד לפני משחק הליגה מול מנצ'סטר יונייטד בשבת. "תהיה ישיבת הנהלה מסודרת ביום חמישי", אמר אותו גורם. "וכרגע אני לא רואה אף שם רציני על השולחן חוץ מגרנט. אין לי מושג מאיפה עלה שמו של דארן פרגוסון, הוא בכלל לא נשקל כמועמד. הבעלים החדש הביא את גרנט לכאן למקרה שהדברים לא יסתדרו, וזה מה שקרה".

גרנט אף זכה לתמיכה מצד אוהדי פורטסמות, ויו"ר ארגון האוהדים של הקבוצה, קווין ריאן, אמר ל-BBC: "אנחנו חושבים שהמשרה בפורטסמות כרגע מצריכה מאמן עם ניסיון. נראה שלדארן פרגוסון יש פוטנציאל אבל זה לא הזמן הנכון עבורו. הבחירה צריכה להיות בין אלן קרבישלי לגרנט, למרות שההעדפה שלי הייתה לגורדון סטראכן, אותו היינו צריכים להביא לפני חודש כשהייתה לנו הזדמנות לפני שהוא חתם במידלסברו".

ובינתיים הדגישו בפומפי שהארט המפוטר עשוי להחליף כסאות עם גרנט ואם וכאשר יתמנה לתפקיד. "פול שוקל להישאר במועדון כמנהל הטכני", אמר הדובר של המועדון. "הוא נפגש עם היו"ר פיטר סטורי, והוא אמור להחליט על המשך דרכו ולהודיע לנו על החלטתו. כולנו תקווה שהוא יישאר כמנהל טכני, כולם במועדון ישמחו אם הוא יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully