וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי בני יהודה מול דינאבורג בין החשודים ע"י אופ"א

דובר הארגון הודיע שהמפגשים בין הכתומים ללטבים במוקדמות הליגה האירופית נמצאים בין 40 הנחקרים בחשד להטייה

ארבעה ימים אחרי מסיבת העיתונאים הדרמטית של ראשי אופ"א בהם הודיעו על החשד ש-40 משחקים שונים במסגרות האירופיות הוטו, חשף הערב (רביעי) הארגון חמש מבין הקבוצות החשודות, וביניהן נמצאת גם דינאבורג הלטבית, שצמד משחקיה מול בני יהודה במוקדמות הליגה האירופית הקיץ נמצאים בין המשחקים הנחקרים.

"מהרשימה המקורית של 40 משחקים לערך באירופה שנחשבו כחשודים במובן התוצאה, אופ"א החליטה היום להמשיך לחקור שבעה משחקים נוספים באירופה באופן יותר פרטני", הודיע מזכיר אופ"א, ג'יאני אינפנטינו. "חמש הקבוצות המעורבות הן טיראנה (אלבניה), דינאבורג (לטביה), ולאזניה (אלבניה), לובליאנה (סלובניה) ובודפשט (הונגריה). בלי קשר למשחקים, אופ"א פותחת היום את החקירה שלה גם לעיסוק אפשרי של שלושה שופטים ואדם נוסף הקשור לאופ"א במכירת המשחקים", הוסיף אינפנטינו.

במשחקים עצמם, כזכור, ניצחה בני יהודה 0:4 בבלומפילד ו-0:1 בגומלין, כדי להעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. יצוין כי לפני כחודש וחצי התאחדות הכדורגל בלטביה החליטה להעניש בחומרה את הקבוצה כאשר הורידה אותה לליגה השנייה במדינה, לאחר שנודע כי ראשיה היו מעורבים בהימורים בלתי חוקיים. נשיא המועדון והמאמן טאמאז פרציה הורחקו על ידי ההתאחדות לצמיתות מכל פעילות במדינה. יצוין כי זה היה עונש ראשון מסוגו בלטביה.

"חשוב להבין שאין לנו שום קשר לפרשה הזו", הבהיר מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו. "אפילו לא דיברו איתנו מפיפ"א ומדובר שם בעניינים שאינם קשורים לבני יהודה, אני לא יודע על מה מדובר, אנחנו באנו למשחק ועשינו את שלנו. התכוננו בשיא הרצינות למשחקם הללו ואנחנו רק קוראים בתקשורת את פרטי העניין", הוסיף מנכ"ל הזהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully