וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי אינטר, גווארדיולה מתפנה לעקוץ את ריאל

ארבעה ימים לקלאסיקו: "איך אפשר לא להוביל את הליגה אחרי שהם הוציאו 270 מיליון יורו על שחקנים?". גאגו רוצה לעזוב

ריאל מדריד תעלה הערב (רביעי) למשחקה נגד פ.צ. ציריך, במסגרת המחזור החמישי של ליגת האלופות, כשברקע עומד כל הזמן הקלאסיקו הגדול נגד ברצלונה ביום ראשון הבא בליגה.

חרף האווירה הטובה ששוררת בריאל לאחרונה, נראה כי הסגל הרחב שמחזיק המאמן מנואל פלגריני מתחיל לתת אותותיו בשחקנים, כאשר היום יצא סוכנו של הקשר הארגנטינאי פרננדו גאגו, ואמר כי השחקן מעוניין לעזוב את המועדון אם הוא לא יקבל דקות משמעותיות בקבוצה.

"פרננדו לא מרוצה בריאל", אמר סוכנו מרסלו לומביז'ה בראיון, "והוא נחוש לעזוב. זה לא עניין של כסף, גאגו רוצה בגלל שהמונדיאל מתקרב והוא רוצה להראות את יכולותיו כדי שיהיה לו סיכוי להיות בסגל של נבחרת ארגנטינה לגביע העולם. זה לא טוב עבורי ששחקן שלי לא מרוצה במועדון שלו, אבל גאגו מתאמן ולא יושב ובוכה בבית".

אבידל האריך את חוזהו בשנה

בברצלונה מרוצים כמובן מהניצחון 0:2 על אינטר בליגת האלופות, וכעת כל העיניים נשואות למשחק בקאמפ נואו נגד ריאל. כאשר נדרש מאמן בארסה פפ גווארדיולה להתייחס לעובדה שהלבנים מאיישים את המקום הראשון בטבלה, עקץ הקטלאני ואמר בסרקסטיות: "ברור שהם מובילים את הליגה. איך הם יכולים שלא להוביל אחרי שהם הוציאו 270 מיליון יורו בקיץ על שחקנים?"

גווארדיולה אף התייחס לגבי הסיכויים של לאונל מסי לשחק בקרב. "אני מאוד אופטימי לגבי כך שהוא ישחק", אמר. גווארדיולה מקווה מאוד שהארגנטינאי ישותף במשחק, אבל הוא כבר הוזהר על ידי הצוות הרפואי של המועדון כי אם הפציעה שלו תחריף, הרי שהוא עלול להיעדר לתקופה של כחודש.

אולי הדבר המשמח שקרה לאריק אבידל יעזור לו להבריא מהר יותר משפעת החזירים שפקדה אותו. מגנה השמאלי של הקבוצה האריך את חוזהו במועדון בשנה אחת. אבידל היה חתום בבארסה עד יוני 2011, וכעת הוא קשר את גורלו במועדון הקטלאני עד יוני 2012. סעיף היציאה של אבידל נותר על כנו, כאשר הוא עומד עדיין על 90 מיליון יורו.

בכך הפך אבידל לשחקן השישי במועדון שמאריך את חוזהו, אחרי שגם יא יא טורה, ויקטור ואלדס, פדרו, לאונל מסי וקרלס פויול כבר עשו כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully