וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מגרמניה תצמח הישועה?

25.11.2009 / 16:34

ראשי הצהובים, שיצפו במשחקה של מכבי חיפה באלופות, ערכו סיורים מודרכים במועדוני הכדורגל של באיירן מינכן והופנהיים

ראשי מועדון מכבי תל אביב, הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר, היו"ר אביב בושינסקי והמנכ"ל עוזי שעיה, שנמצאים בביקור מקצועי בגרמניה, יהיו נוכחים הערב באליאנץ ארינה במינכן, ויצפו במשחקה של היריבה הקרובה של הצהובים בליגה, מכבי חיפה שתתארח אצל באיירן מינכן במסגרת המחזור החמישי של שלב הבתים של הצ'מפיונס ליג.

ראשי מכבי, שהגיעו לגרמניה לפני יומיים, ערכו סיור במועדון באיירן מינכן במסגרתו הם קיימו פגישת עבודה עם נשיא המועדון הגרמני, קרל היינץ רומיניגה, שאירח אותם וערך להם סיור במתקן האימונים ובאקדמיית הנוער המפוארת של המועדון. גולדהאר, בושינסקי ושעיה נפגשו עם עוד מספר מנהלים ספורטיביים של באיירן וקיבלו תדריך והסבר על הנעשה במועדון בכמה אספקטים ניהוליים, מקצועיים וכלכליים. ראשי מכבי התרשמו מאוד מהמערכת המאוד מורכבת במינכן. בסופה של הפגישה עם רומיניגה סיכם חלוץ העבר של באיירן את הדברים במשפט פשוט שטומן בחובו כמעט את הכול: "בסוף, מה שצריך זה לנצח על הדשא. הטכנולוגיה, הקדמה והמשאבים הכלכליים זה טוב ויפה, בסוף צריך לנצח".

בנוסף לסיור במינכן, קיימו היום ראשי מכבי סיור דומה גם במועדון הופניים המדורג במקום הרביעי בבונדסליגה. גם שם קיבלו הצהובים סיור והדרכה על הנעשה במועדון וקיימו ביקור באקדמיית הנוער של המועדון, שבניגוד לבאיירן, מתנהל כמפעל הייטק לכל דבר, מנוהל בצנעה על ידי שני אנשים שנמצאים בראש המערכת כאשר מעליהם נמצא מיליארדר שרכש את המועדון אולם אינו שותף פעיל בהליך קבלת ההחלטות. הנהלת מכבי רצתה ללמוד גם את המודל שעל פיו מנוהלת הופנהיים בעיקר בגלל השילוב המוצלח שיש במועדון בין קבוצת הבוגרים לאקדמיית הנוער המפוארת שמייצרת שחקנים מוכשרים למכביר, בדומה לחזון ולתכנון אותו מנסה להנחיל גולדהאר בקרית שלום.

ראשי מכבי ישובו ביום חמישי בערב לישראל במטוסו הפרטי של הבוס הקנדי, כאשר על פי התכנון אמורים להיות השלושה נוכחים באימון הצהריים של הקבוצה ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully