וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם ומירני מתרחקים מחצי הגמר

הצמד הישראלי-בלארוסי הובילו 4:6 במאסטרס נגד קובוט ומאראך, אבל הפסידו בשתי המערכות הבאות 6:4 ו-16:14

אנדי רם ומקס מירני היו קרובים מאוד לעשות צעד משמעותי לעבר חצי גמר טורניר המאסטרס בלונדון, אבל הפסד במערכה השלישית בסופר טיי ברייק מנע מהם להשיג ניצחון שני. אחרי הניצחון על האחים מייק ובוב בראיין, הצמד הישראלי-בלארוסי נכנעו ללוקאש קובוט מפולין ואוליבייר מאראך מאוסטריה 4:6, 6:4, 16:14. במשחק השלישי, זה שיכול להיות מכריע, יפגשו רם ומירני את לוקאס דלוהי ולינדר פאס.

המערכה הראשונה הייתה ברובה בשליטה של הצמד הישראלי בלארוסי, שסיכן יותר את ההגשות והגיש באחוזים טובים יותר. עד המשחקון האחרון ובמצב של 4:5 אף זוג לא הצליח לשבור, אך במשחקון העשירי ובזכות טעות של מאראך, רם ומירני השיגו את השבירה המיוחלת והשלימו ניצחון 4:6.

המערכה השנייה הייתה כבר קשה יותר לרם ומירני, שנשברו בשלב מוקדם יחסית במשחקון השלישי, שהעלה את הצמד הפולני-אוסטרי ליתרון 1:2. רם ומירני מכאן חיפשו להחזיר בשבירה משלהם והיו קרובים לכך במשחקון השישי, אבל פספסו נקודת שבירה, ששמרה את יריביהם ביתרון. קובוט ומאראך הצליחו לשמור על היתרון עד סיום המערכה וניצחו 4:6.

בסופר טיי ברייק הצמד הפולני-אוסטרי עלה ל-1:3 מהיר, אבל רם ומירני הצליחו לשבור ולחזור ל-3:3. מכאן החליפו הצמדים בכל פעם יתרון, כשבמצב של 6:6 מירני התקשה ליד הרשת והעניק נקודה ליריביו, אבל שגיאה כפולה של קובוט ומאראך קבעו 7:7. המתח נשמר עד 14:14, אבל אז היריבים זכו בשתי נקודות רצופות והשלימו ניצחון 14:16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully