וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלאס אמור להיות כשיר נגד צ'לסי

השחקן סובל מבעיה בקרסול ומעין נפוחה, גיבס שבר עצם ברגל וייעדר שלושה חודשים. אשתו של אלרדייס החרימה לו את הנייד

בארסנל יצטרכו להסתדר ללא קירן גיבס, מגנה הצעיר של הקבוצה, בשלושת החודשים הקרובים. גיבס שבר עצם ברגלו השמאלית במשחק נגד סטנדארד ליאז' אתמול (שלישי) ויחסר לארסן ונגר במשחקים הקרובים. במהלך היום אמור גיבס אף לעבור ניתוח.

ארסנל, שתתמודד נגד צ'לסי במשחק המרכזי של המחזור ביום ראשון, קיבלה לעומת זאת חדשות טובות מוויליאם גאלאס אחרי שהצרפתי התנגש עם חברו, אנדריי ארשאבין. "לגאלאס יש בעיה בקרסול והוא סובל מעין נפוחה", אמר ונגר. "אני חושב שהוא יתגבר על זה לקראת יום ראשון, אנחנו מקווים שזה מה שיקרה. הוא לא סובל מזעזוע מוח, אבל הוא לא יכול לראות שום דבר מכיוון שהעין שלו נפוחה. ארשאבין יהיה כשיר למשחק".

אלרדייס יעביר תדרוך רק לפני המשחק

אחרי שראינו את נשות הכדורגלנים, אפשר לראות גם את התנהגות נשות המאמנים. רעייתו של מאמן בלקבורן, סאם אלרדייס, שאמור לעבור ניתוח בליבו, החרימה לו את הטלפון הסלולארי ומנעה ממנו לדבר עם עוזרו, נייל מקדונלד.

"סאם ואני שומרים על קשר והוא ייקח את הקבוצה וייתן את הטקטיקה שוב", אמר מקדונלד ל'סאן' לקראת המשחק נגד פולהאם היום (רביעי). "אנחנו נדבר רק לפני המשחק ובסופו, אבל הוא לא יוכל לדבר איתי במהלכו. אשתו החרימה לו את הטלפון ביום ראשון והיא כנראה תעשה את אותו הדבר היום".

כזכור, אלרדייס החמיץ את הניצחון של הרוברס 0:2 על בולטון בראשון האחרון ונראה שהוא לא יוכל להדריך גם את משחק קבוצתו נגד סטוק סיטי בשבת הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully