וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "שלושה ימים התכוננו להתקפה של אנקרה"

מאמן סנט פטרסבורג הסביר מה הביא לניצחון הראשון העונה, שהושג דווקא ביורוקאפ. "כעת כשניצחנו, יהיה לנו יותר קל"

אחרי שהשיג את הניצחון הראשון שלו בסנט פטרסבורג, הרבה לחץ השתחרר מקבוצתו של צביקה שרף. הקבוצה הרוסית, שהפסידה בשניות האחרונות בליגה לקרסנויארסק, ניצחה במשחקה הראשון ביורוקאפ את טורק טלקום 83:85, מה שהביא לקבוצה ניצחון ראשון העונה.

מאמן הקבוצה, צביקה שרף, דיבר בסיום המשחק על הסיבות לניצחון: "ספרטק ניצחה היום את המשחק הראשון שלה ביורוקאפ ולמעשה בפעם הראשונה העונה. אני רוצה שכולם יבינו שניצחנו כאן קבוצה טובה, כזו עם הרבה נשק בהתקפה וקבוצה שקולעת באחוזים מצוינים לשלוש. במשך שלושה ימים אחרי ההפסד בליגה הרוסית התכוננו להתקפה של אנקרה.

"אמרתי לשחקנים שלי שהם זורקים יותר לשלוש מלשתיים", הוסיף שרף. "כעת כשאני מסתכל בסטטיסטיקה אני רואה שצדקתי. יש להם כמה שחקנים עם אחוזי זריקות מדהימים. היו לנו עליות וירידות במהלך המשחק, אבל במשך 25-26 דקות היו בסדר. היו לנו כמה בעיות ואנחנו צריכים ללמוד לראות איך להשתפר. כעת זה יהיה קל יותר להתאמן ולעבוד עם שחקנים מבלי רצף ההפסדים הנורא הזה".

משחקה הבא של סנט פטרסבורג יתקיים רק ב-11 לדצמבר, אז תנסה הקבוצה להשיג סוף סוף ניצחון ליגה ראשון (אחרי שישה הפסדים) נגד דינמו מוסקבה, שנמצאת מעליה וניצחה פעם אחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully