וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל השעה את לוקה טוני

חלוץ באיירן מינכן, שיצא נגד מאמנו ואמר: "לכל דבר יש גבול, היחסים שלנו קרובים לסיום", אמור גם להיקנס על דבריו

רגע לפני המשחק החשוב ואולי המכריע של באיירן מינכן הערב (רביעי, 21:45, ערוץ 2) נגד מכבי חיפה, המאמן לואיס ואן חאל נאלץ להתמודד עם דברים של החלוץ שלו, לוקה טוני, שגם כך לא היה בתוכניות שלו למשחק הערב בגרמניה. הדברים מגיעים על רקע העובדה שהחלוץ התבטא כנגד הקבוצה בתקשורת האיטלקית, שגרמו למאמן להחליט על השעייתו.

לתחנת הטלוויזיה RAI3 אמר טוני: "במשך ארבעה חודשים היו לי בעיות עם ואן חאל. לכל דבר יש גבול והיחסים שלנו קרובים לסיום. אני רוצה לחזור לאיטליה כדי שאתחיל להבקיע ואשוב לנבחרת הלאומית. אני עדיין החלוץ שהבקיע את הרוב השערים בנבחרת".

טוני, שערך ארבע הופעות בלבד העונה מאז שואן חאל הצטרף לבאיירן ב-1 ביולי, הביע את תסכולו ונראה שעזיבתו בחודש ינואר היא בלתי נמנעת. אחת המועמדות לקלוט אותו היא רומא. לדברים של טוני, אמר ואן חאל: "לוקה טוני צריך לשנות את ההתנהגות שלו" והשאיר את הטיפול המשמעתי בעניינו להנהלת הקבוצה. טוני אמור לחטוף גם קנס כספי. כשנשאל המאמן על העונש שצפוי לחלוץ, הוא אמר: "זה משהו שתלוי בהנהלה". מי שמחזיק בקנס הגבוה ביותר של המועדון הוא פיליפ לאהם, שנקנס בכ-30 אלף יורו אחרי שביקר את המועדון בראיון עיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully