וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "ננסה לזכות בליגה האירופית"

בליברפול נרשמה אכזבה מההדחה מהאלופות, אבל הקפטן כבר מביט קדימה. בניטז: "הרגלנו אנשים לחשוב שקל לעלות שלב"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט

חלומות הקאמבק של ליברפול לעמדת עלייה לשמינית גמר ליגת האלופות, התנפצו אמש (שלישי) אחרי שלמרות ניצחון צנוע 0:1 בדברצן, תוצאה זהה של פיורנטינה נגד ליון השאירה את האדומים עם המקום השלישי בלבד ושלחה את האיטלקים והצרפתים לשמינית הגמר.

"הדבר המאכזב היה שהיינו צריכים לבנות על קבוצה אחרת", אמר סטיבן ג'רארד, "שיחקנו נהדר הערב ושלוש הנקודות הגיעו לנו, ככה שאנחנו מאוכזבים שלא נמשיך בליגת האלופות. במפעל הזה אתה מקבל את מה שמגיע לך ושני השערים המאוחרים שספגנו נגד ליון היו מכריעים".

למרות זאת, הקפטן האדום כבר סימן מטרה חדשה: "עכשיו ליגת האלופות מאחורינו. נשחק בליגה האירופית וננסה לזכות במפעל הזה. כשאתה מתחיל את העונה אתה רוצה לזכות בליגת האלופות כך שברור שאנחנו מאוכזבים מההגעה לליגה האירופית, אבל פרס הניחומים הוא לזכות במה שמגיע אחרי ליגת האלופות".

לאחר המשחק יצא חבר הנהלת ליברפול, כריסטיאן פרסלו, להגנת המאמן רפא בניטז, והבהיר כי "אין איום על מעמדו של בניטז. רפא חתם על חוזה לחמש שנים נוספות, הוא רק ארבעה חודשים בתוך החוזה הזה, כך שאין טעם לדבר על זה. אין איום על מעמדו". בניטז עצמו הזכיר גם כן את שני השערים המאוחרים שספגה הקבוצה בשני משחקיה נגד ליון, כאלה שה]יעו על מצב קבוצתו: "שני השערים הללו הם מה שעשה את ההבדל. הייתה גם המחצית הראשונה במשחק נגד פיורנטינה, בכדורגל לפעמים אתה לא יכול לשלוט בדברים. היו לנו הזדמנויות בכל המשחקים ויכולנו לנצח בכולם. היינו כל כך טובים בשנים האחרונות שגרמנו לאנשים לחשוב שזה קל לעלות לשמינית הגמר. בכל שנה העפלנו וכולם ציפו מאיתנו להגיע לגמר".

בניטז יודע שקבוצתו תצטרך להתרכז מעתה בליגה האנגלית, ואמר ל"סקיי ספורט": "אני בטוח ב-100 אחוז שנגמור בין ארבע הראשונות השנה. שיחקנו טוב והוכחנו שאם כולם בריאים אז יש לנו קבוצה טובה. הייתה לנו בעיית פציעות מתחילת השנה, הערב ג'רארד ולוקאס חזרו ושלטנו במשחק. ברוב המשחקים הצגנו יכולת טובה, ספגנו כמה גולים מאכזבים בדקות האחרונות ולא הצלחנו נגד פיורנטינה. ככה זה בכדורגל".

המאמן הוסיף: "אנחנו יודעים שלא נוכל לזכות בליגת האלופות כך שהמטרה היא קודם כל לנצח את אברטון בסוף השבוע ואחר כך נחשוב על הליגה האירופית. הרבה קבוצות לא משחקות בליגת האלופות".

דה סילבסטרי: "עכשיו אנחנו חלק מהגדולות של אירופה"

מי שאחראית במידה רבה להדחתה של ליברפול מליגת האלופות היא פיורנטינה, שאמש ניצחה בביתה 0:1 את ליון, ועלתה לראשות הבית. הניצחון הבטיח כי שתי הקבוצות, האיטלקית והצרפתית, תהיינה בשלב הבא, ואילו ליברפול לא. "זה היה משחק מושלם, בלי ספק", חגג קשר הויולה ריקרדו מונטוליבו בסיום, "הגיע לנו לנצח, יצרנו הרבה מצבים".

הקשר האיטלקי הוסיף בראיון ל"טוטוספורט": "שיחקנו כדי לנצח, והיינו מצוינים. נגד פארמה גם שיחקנו ככה, אבל שילמנו על כמה טעויות. זה היה משחק השנה בשבילנו ולא עשינו טעויות. הסיפוק אדיר, התקופה הזאת היא מרגשת עבור פיורנטינה".

גם מגן פיורנטינה, לורנצו דה סילבסטרי, היה מאושר אחרי ההעפלה לשלב הבא, ואופטימי לגביי הסיכוי לסיים כמוליכת הבית. "התחבקנו בחדר ההלבשה, נתנו משחק גדול. עכשיו אנחנו חלק מהגדולות של אירופה, וזה מרגש. היה יפה לראות את שני הנשיאים שלנו באים לחדר ההלבשה לחבק אותנו. עבר הרבה זמן מאז שהרגשתי חמימות מצדם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully