וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף פתח את היורוקאפ עם ניצחון

סנט פטרסבורג הרוסית ניצחה 83:85 את טורק טלקום בבית. וייט היה הבולט אצל המנצחים עם 20. אריס ניצחה את זאדאר

אחרי שפתח את הופעותיו על הקווים של סנט פטרסבורג הרוסית עם הפסד ליגה לקרסנויארסק במשחק התחתית בשבת האחרונה, צביקה שרף יכול להתעודד מניצחון ראשון ובמסגרת לא פחות חשובה, היורוקאפ. סנט פטרסבורג ניצחה במשחקה הראשון במפעל את טורק טלקום 83:85.

ספרטק הובילה ברבע הראשון 19:22, אבל אל המחצית היא ירדה בפיגור 46:44. המחצית השנייה המשיכה להיות צמודה, ולמרות יתרון של חמש ברבע השלישי לטורקים, ספרטק דאגה למתח וניצחה בשניות האחרונות. ג'יימס וייט היה הבולט אצל הרוסים עם 20 נקודות, אלכסיי זוזולין קלע 15 ולבאנס פילדס קלע 13, כשלא פחות מחמישה שחקנים קלעו בדאבל פיגר. אצל המפסידים הבולט היה למון ווילסון, שסיים עם 22 נקודות.

ב"בית הישראלי", זו שהפועל ירושלים משחקת בו, ניצחה אריס סלוניקי את זאדאר 68:73. היוונים ניצחו בכל הרבעים מלבד האחרון (15:15) והשיגו ניצחון בכורה העונה במפעל. קיידרן קלארק הוביל את קלעי אריס עם 16 נקודות, מרקו קאר הוביל את המפסידים עם 15.

דינמו מוסקבה, אחת המועמדות השנה ללכת עד הסוף, נכנעה במשחקה הראשון באירופה נגד הכוכב האדום בלגרד 76:67, משחק אותו שפט סמי בכר. את הסרבים הוביל טאדיג'ה דראגיצ'ביץ' עם 17 נקודות, סרגיי ביקוב קלע 18 למפסידים. קאזאן ניצחה את בשיקטאש 76:101, אבל מה שיותר מעניין במשחק הוא העובדה שהמנצחת קלעה לא פחות מ-20 שלשות (תשע מהן שייכות למרקו פופוביץ'). ולנסיה של נוון ספאחיה ניצחה בחוץ 68:75 את ורסאץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully