וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "אהיה מופתע אם גרנט לא ימונה"

הארי רדנאפ בעד מינוי הישראלי לפומפי: ”הוא הבחירה שלי”, גם בנו של פרגוסון מועמד. הארט עשוי להישאר כמנהל הטכני

פורטסמות האנגלית, שמדורגת במקום האחרון בטבלת הפרמיירליג, פיטרה אתמול (שלישי) את מאמנה פול הארט. בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "ההנהלה מרגישה שהקבוצה הייתה צריכה לצבור יותר נקודות עד לשלב זה ושאנחנו צריכים אדם חדש שיעמוד על הקווים כדי להבטיח את הישארות הקבוצה בליגה".

המועדון מסר גם כי להארט הוגשה הצעה לאמן את קבוצת הנוער של המועדון, אך הוא סירב. עוד נכתב כי "המועדון יכריז על זהות המאמן החדש בקרוב ועד אז יאמנו את הקבוצה העוזרים, פול גרובס איאן וואן". יחד עם זאת, כלי התקשורת הבריטים מדווחים שגרנט יהיה זה שיחליף את הארט על הקווים.

בהמשך כלי תקשורת בריטים דיווחו כי הארט שוקל את ההצעה להישאר במועדון בתפקיד מנהל טכני. דובר הקבוצה אמר: "פול הארט שוקל לקבל את התפקיד. היו לו שיחות עם פיטר סטורי בליל שלישי והוא אמר שהוא יחזור אלינו. אנחנו מקווים שהוא יישאר במועדון ויעבוד בתפקיד הזה. כולם במועדון ישמחו אם הוא יישאר".

פורטסמות מדורגת כרגע במקום האחרון עם שבע נקודות בלבד מ-12 משחקים. ביום ראשון נכנעה הקבוצה 1:0 לסטוק ונראה שלאחר מכן החליטה ההנהלה להיפרד מהמאמן. במשחקה הבא תארח פורטסמות בסוף השבוע את מנצ'סטר יונייטד בפראטון פארק. כזכור, משחקו הראשון של גרנט כמאמן צ'לסי היה נגד אותה קבוצה ואז הוא הפסיד 2:0.

רדנאפ תומך בגרנט

מאמנה לשעבר של פורטסמות ומי שעבד בעבר עם גרנט בפומפי, הארי רדנאפ, אמר: "אברהם נמצא שם והוא עבד איתי שם. הוא אימן את צ'לסי. אני אהיה מופתע אם הוא לא ייקח את התפקיד. זו הזדמנות טובה עבורו לשוב ולאמן, אבל אני לא יודע. רק הוא יודע מה הוא רוצה לעשות. הוא הבחירה שלי אם זה היה תלוי בי".

במידה ואיכשהו דברים לא ממש יסתדרו בגזרת גרנט, מה שלא אמור לקרות, פורטסמות תפנה לדארן פרגוסון, בנו של מנצ'סטר יונייטד שאימן עד החודש את פטרבורו אבל פוטר. מועמדים נוספים לתפקיד הם פול גרובס ויאן וואן.

ובינתיים גם האוהדים מחפשים תשובות ליום שאחרי העזיבה של הארט. ניקל טרסידר, יושב ראש חוג האוהדים של המועדון, אמר: "כל הזמן הרגשנו שזה הולך לקרות ופשוט חיכינו לשמוע את זה. כעת זה הזמן של המועדון להמשיך קדימה. יש לפנינו חודש קשה כך שהמנג'ר החדש צריך להתמנות כמה שיותר מהר. אברהם גרנט יעשה עבודה טובה. היו צריכים לשחרר את הארט מזמן, אבל זה טוב שעשו את זה לפני ינואר כדי שהמאמן החדש יוכל לבצע שינויים".

באתרי ההימורים מצבו של גרנט לקבל את התפקיד מצוינים והיחס שהוא זוכה לו הוא אחד לשלוש, כשהוא מוביל על פרגוסון (אחד לחמש) ועל אלן קארבישלי (אחד לשש).

עדכון ראשון: 24/11 20:05
עדכון אחרון: 25/11 9:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully