וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני יהודה מריחים דרבי

24.11.2009 / 19:53

לאור הביקוש הרב לכרטיסים, בהנהלה מקווים למלא את בלומפילד מול הפועל ת"א. האוהדים ערכו סולחה עם יובל נעים

שחקני בני יהודה ערכו היום (שלישי) שני אימונים ופתחו למעשה בהכנות לקראת קרב הצמרת נגד הפועל תל אביב, בשבת בבלומפילד. בהנהלת המועדון מקווים למלא את יציעי האצטדיון בייחוד לאור הביקוש הרב לכרטיסים מתחילת השבוע בשני מחנות האוהדים. המכירה עבור אוהדי בני יהודה היא לשערים 8 ו-13 ובמידת הצורך יפתחו גם שערים 10-11 עבור הזהובים.

נכון לעכשיו הוקצו שערים 4-5 ו-6-7 עבור אוהדי הפועל תל אביב כאשר במידה והמכירה תמשיך בקצב המוגבר של היומיים הראשונים, יוקצה גם שער 2 עבור האדומים. נכון להיום הבטיחו את מקומם כ-4,500 צופים משתי הקבוצות באצטדיון.

מאימון הערב נעדר הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן עקב סיבות אישיות. גלבאן כשיר מבחינה רפואית והוא ישחק בשבת. הקשר עמרי אפק שנעדר מהמשחק נגד הפועל רמת גן בשבת שעברה בשל רגישות בשריר הירך, ערך הערב אימון חלקי ועדין לא ברור האם הוא יהיה כשיר לחלוטין בשבת. בצוות הרפואי יאבחנו את מצבו של אפק ביומיים הקרובים ותתקבל החלטה משותפת בצוותא עם גיא לוזון. על פי התרגול שנערך הערב נראה כי נכון לעכשיו מתכוון לוזון לתת אשראי לאותו הרכב שפתח בנצחון נגד רמת גן כאשר ג'ורג' אמסיס ולירוי צעירי תורגלו שוב בחוליית הקישור בצוותא עם סיניסיה ליניץ' ומהראן ראדי. המגן איציק עזוז חזר לאימונים מלאים לאחר העדרות ממושכת אחרי שהחלים לחלוטין מדלקת בשיניים.

היום התקיימה סולחה בין אוהדי בני יהודה לבין מאמן הפועל רמת גן יובל נעים וזאת לאחר שכזכור בשבת ספג נעים קללות ושירי נאצה מאוהדי בני יהודה במהלך המשחק בשבת. נציג ארגון האוהדים הכתומים 'אריות יהודה' התקשר היום לנעים, התנצל בפניו על אירועי השבת ובכך נסגרה הפרשה.

"קיבלתי את התנצלות האוהדים והעניין הזה סגור מבחינתי", אמר הערב יובל נעים לוואלה! ספורט. "נציג האוהדים הסביר לי שמדובר בילדים וצעירים והתנצל בפניי על מה שקרה. בתור אחד ששיחק בבני יהודה הרגשתי רע מאוד לספוג את הקללות האלה אבל הדגשתי שמדובר היה בקומץ בלבד ולבני יהודה יש קהל נפלא ואני משוכנע שהם הבינו שהם טעו. זו גם תעודת בגרות לאוהדי בני יהודה שידעו להתקשר ולהתנצל אחרי מה שקרה, מבחינתי העניין סגור", אמר נעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully