וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן צפוי להחמיץ את מכבי חיפה

קשר באיירן מינכן לא התאושש מהפציעה בברכו. בגרמניה מעריכים שימיו של ואן חאל ספורים. טוני: "נמאס לי ממנו"

יממה לפני המשחק נגד מכבי חיפה בליגת האלופות, וגרמניה כולה עסוקה בעתידו של איש אחד, לואיס ואן חאל. ה-1:1 של הבווארים עם לברקוזן בליגה רק ערער את מעמדו של המאמן ההולנדי ובתקשורת הגרמנית מעריכים כי ואן חאל צפוי לסיים את תפקידו בינואר. מועמדים להחליפו כבר הוזכרו ב"בילד" והם: מתיאס זאמר, תומאס שאף וחוס הידינק.

בינתיים, במועדון ממשיכים להעניק גיבוי פומבי להולנדי. "לואן חאל יש כל התמיכה שלנו. ביחד ובשקט נפתור את הבעיות", אמר אולי הנס, אבל במועדון יש גם קולות שנשמעים אחרת וביניהם פרנץ בקנבאואר. אם אכן ואן חאל יסיים את תפקידו, הוא עשוי לשבור את השיא הלא מחמיא של סורן לרבי. המאמן החזיק במשרה בבאיירן במשך חמישה חודשים בלבד בעונת 1991/92.

גם ללוקה טוני נמאס מההולנדי. "יש לי בעיות איתו כבר ארבעה חודשים", אמר החלוץ לתחנת טלוויזיה איטלקית. "נמאס, אין בינינו מערכת יחסים". באיטליה דווח כי החלוץ רוצה לחזור לסריה A בינואר על מנת שיוכל לקבל את הזימון לסגל האזורי למונדיאל. רומא היא המועמדת הבכירה לצרף את השחקן.

בצל הצרות המקצועיות, במועדון מתכוננים למשחק נגד חיפה. הקשר אריאן רובן צפוי להיעדר בשל הפציעה בברכו. "אנחנו חייבים לנצח את חיפה ולקוות שיובנטוס לא תנצח את בורדו, אחרת נהיה בחוץ", אמר קרל היינץ רומיניגה. "אנחנו מתוסכלים", הוסיף הקפטן מרק ואן בומל. "חסר לנו ביטחון ואנחנו זקוקים לתמיכה של האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully