וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "טופלתי בשליה של אישה"

קשר ליברפול דיבר על הטיפול המיוחד שעבר בבלגרד והכחיש את הדיווחים שנעשה שימוש בשליה של סוס. באבל רוצה לעזוב

פרשת המטפלת האלטרנטיבית, מריאנה קובאצ'ביץ', לא יורדת מהכותרות באנגליה. כזכור, בשבוע שעבר פורסם כי יוסי בניון ושחקנים נוספים טופלו במרפאה בבלגרד בעזרת חומר המכיל שליה של סוס. הקשר הישראלי, שהיה אמור להיעדר כחודש, חזר למגרשים כבר לאחר שבועיים ושיחק 65 דקות בתיקו 2:2 של ליברפול נגד מנ'צסטר סיטי בשבת.

אלא שהיום (שלישי), מביא "הסאן" ציטוטים של בניון ששופכים אור חדש על הטיפול. "היא הסבירה לי הכל ואמרה שהיא תשתמש בנוזל שמגיע משליה של אישה. שום דבר לא הוזרק לתוך השריר. קיבלתי מסז' שנועד לתת לחומר לעבוד. לא נעשה שימוש בחלקים של בעלי חיים והתוצאה היא שחזרתי למגרשים במהרה".

מלבד בניון, גם גלן ג'ונסון, רובין ואן פרסי, פרנק למפארד ואחרים כבר ביקרו במרפאה הרדיקלית של קובאצ'ביץ' בבלגרד.

ועוד מליברפול. החלוץ ההולנדי ריאן באבל הודיע כי בכוונתו לעזוב את הקבוצה בינואר. "ניסיתי לדבר עם בניטז, אבל ללא הועיל. אני לא יכול לתרום דבר עם הפידבקים שאני מקבל ממנו", צוטט ההולנדי ב"סאן". "סיכמנו שנבחן את המצב שלי בינואר ואם לא יהיה שיפור עד אז ארצה לשחק במקום אחר".

באבל הפצוע לא נכלל בסגל ליברפול למשחק הערב מול דברצן. השחקן הודה כי הוא מוטרד מאוד ממצבו: "אני לא משחק ולכן אני לא יכול להיות שמח ולעודד את החברים. אני שם רגשות מסוימים בצד בשל הדאגה שאני סוחב איתי. לפעמים אני תוהה כמה עוד אוכל להמשיך, אבל אין לי ברירה אחרת מלבד להילחם על מעמדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully