וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אוסישקין לעיריית תל אביב: רוצים אולם חדש

23.11.2009 / 21:57

הנהלת מוליכת הליגה הארצית פנתה לעירייה בדרישה לאולם החדש, או להרחבת הדר יוסף: "המתקן פשוט לא עומד בדרישות"

הנהלת הפועל אוסישקין פנתה לאחרונה לעיריית תל אביב בדרישה למצוא פתרון לבעיית האולם הביתי של הקבוצה. כזכור הפועל אוסישקין הוקמה בקיץ 2007 עם הריסתו של אולם אוסישקין, ומאז משחקת הקבוצה באולם הספורט הלאומי בהדר יוסף. לטענת הקבוצה האולם בהדר יוסף אינו עומד בצרכים הבסיסיים הדרושים להמשך תפקודה של הקבוצה בליגות הגבוהות ובנוסף מספר המקומות באולם מוגבל ואף לא עומד בדרישות מנהלת הליגה.

בקבוצה מבינים שבניית אולם חדש לא תושלם בכל מקרה בשנתיים הקרובות ולכן לאחר התייעצות עם הגורמים האחראים על האולם בהדר יוסף פנו בהנהלת הקבוצה לעיריית תל אביב עם יוזמה לפיה ניתן למצוא פתרון על ידי הרחבת האולם בהדר יוסף כך שיכיל 2500 מקומות, פרויקט שאמור לקחת לא יותר משנה, כך אומרים בקבוצה.

בהנהלת הקבוצה מבקשים להבהיר כי מדובר בפתרון ביניים משום שנוכח הצלחת קבוצות הספורט בת"א, הפועל אוסישקין כדורסל, מכבי ת"א בכדורעף ומכבי ואס"א ת"א בכדוריד, נדרש אולם ספורט נוסף בקיבולת של כ-4000 מקומות שעלויות השימוש בו תואמות את הצרכים והיכולות של קבוצות כאלו. האולם בהדר יוסף אינו מסוגל לענות על הצרכים והיכל יד אליהו גדול על מידותיהן של קבוצות אלו. עד כה לא התקבלה בקבוצה תגובת עיריית תל אביב לנושא.

"הפועל אוסישקין צריכה אולם ביתי והאולם בהדר יוסף לא מצליח לספק לה את זה", אמר בתגובה המנהל המקצועי של הקבוצה, ואחד ממייסדיה, אורי שלף, "מעבר לבעיית הקהל ישנן עוד בעיות, האולם מארח עשרות קבוצות מענפי ספורט שונים ועמוס מדי. אנחנו נאבקים על שעות אימון, אנחנו צריכים לחלוק את חדר ההלבשה עם חוגי התעמלות או כל חוג אחר שמתקיים באולם, ואפילו מחסן לציוד אין לנו. בהדר יוסף עושים את כל המאמצים לתת לנו הרגשה של בית אבל המתקן עצמו פשוט לא עומד בדרישות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully