וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי קלע 15, סקרמנטו שוב הפסידה

הישראלי סיים עוד משחק חיובי, הקינגס ספגו הפסד רביעי רצוף, 116:105 לממפיס. כספי, שהורחק בסיום, לחץ ידיים עם חדאדי האירני

עמרי כספי רשם הלילה (שלישי) באופן אישי משחק חיובי נוסף בקריירת ה-NBA הקצרה שלו, אך לצערו, הוא שוב הסתיים בהפסד קבוצתו, סקרמנטו. כספי קלע 15 נקודות ב-27 דקות משחק, אבל הקינגס נוצחו 116:105 על ידי ממפיס, רשמו הפסד רביעי רצוף וירדו למאזן 8:5.

עמרי כספי עשה היסטוריה פרטית קטנה נוספת, כשהורחק במהלך המשחק לאחר שספג שתי עבירות טכניות, אך המאזן הסטטיסטי שלו מוצלח יותר, ועומד כאמור על 15 נקודות (6 מ-11 מהשדה, 1 מ-2 מהשלוש), 3 ריבאונדים, אסיסט אחד, שתי חטיפות ושלושה איבודים.

ממפיס - סקרמנטו 116:105

במהלך הרבע הרביעי ספג כספי עבירה טכנית לאחר היתקלות עם ג'מאל טינסלי, והשופטים החליטו באופן לא מוצדק לשרוק לו את העבירה הטכנית השנייה שלו, שבאופן אוטומטי שולחת את השחקן החוצה. הטכנית הראשונה שלו נשרקה ברבע הראשון במהלך עבירה דו צדדית. "אני מקווה שאוכל לערער להנהלת הליגה", אמר בסיום כספי על ההרחקה שלו, "לא עשיתי שום דבר לא בסדר. זו הפעם הראשונה בקריירה שלי שאני מורחק ממשחק, ואני מקווה שזו גם הפעם האחרונה".

הרוקי השני של הקינגס, טייריק אוונס, הוליך את קלעי סקרמנטו עם 28 נקודות. סרחיו רודריגז הספרדי קלע 16 וחילק 7 עבור הקינגס, שפיגרו כבר מהפתיחה ולאורך כל המשחק מול הגריזליס (9:5). כל שחקני החמישייה של ממפיס קלעו בספרות כפולות, כשרודי גיי קלע 24 וקלט 8, או-ג'יי מאיו קלע 20, מארק גאסול הוסיף 18, זק רנדולף קלע 16 ומייק קונלי 11.

אטרקציה דיפלומטית דרמטית מבחינת האמריקאים נרשמה בפתיחת המשחק, כשנציגנו הישראלי לחץ את ידו של הנציג האירני הראשון בליגה, חאמד חדאדי. השניים נפגשו במרכז המגרש לפני פתיחת המשחק, התחבקו והצטלמו ביחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully